26 srpna 2016

Trocha osvěžení v teplém dni .....



...... se vždy náramně hodí. A tak se po pár dní budeme
pěkně schlazovat studenými kapkami. Nafoceno ještě před odjezdem
v poslední deštivý den který u nás byl, před těmito nádhernými slunečnými.
Všimli jste si, že za celé prázdniny, i dobu před nimi, je těchto posledních víc jak
čtrnáct dní vůbec nejstabilnější počasí? Bez těch výkyvů teplot nahoru a dolu,
bez toho že dva dny svítí sluníčko, pak tři prší, a zas svítí? Jakoby se snažila
Matička příroda a svatý Petr vynahradit co doposud tak nějak "flákali".
Dokonce jsem včera hupsla do bazénu, což jsem ještě před odjezdem brala
jako něco, co už se ani dít nebude. A ono jo! A ne do nějakých 19 °C ale
do pěkně vyhřátého ..... takže já si to teď teprve řádně užívám a hřeju se
jak jen to jde. Protože kdoví kdy a jak rychle přijde podzim se svými
plískanicemi .....

Většina detailů je focená mým oblíbeným Heldou s jednou makropředsádkou








Některé jsem si dala jak barevně tak v Čb


14 komentářů:

  1. Nádhera. Vodu na kytkách fotím moc ráda a na pavučině je to jako náhrdelník z korálků. Takové fotky mě vždycky uchvátí.

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc příjemné osvěžení, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. kapky, kapičky, perly...taky nikdy neodolám, abych se je nepokusil zvěčnit

    OdpovědětVymazat
  4. Jedinečné a fantastické...já snad nic podobného neviděla, to už je umění

    OdpovědětVymazat
  5. Takové osvěžení můžu

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné osvěžení v tom vedru   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak ještě to není stoprocentní, u toho starého objektivu ta předsádka bere dost ostrosti a navíc dělá takové zvláštní úkazy kolem. S makroobjektivem by to bylo ještě o dost lepší.

    OdpovědětVymazat
  8. No páni! Já ani nemám slov, jak je toto krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: No tak taková pochvala na rozjezd, to potěší

    OdpovědětVymazat
  10. Jako šperky, škoda, že na teplé dny budeme brzo jen vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Když jsem včera poslouchala předpověď, nebylo to až tak zlé. Dokonce jsem se včera ráchala v bazénu, což zas tak moc častý jev tady prvního září nebývá. Spíš už jsme touhle dobou začínali s regulerním topením.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....