12 července 2016

Podvečerní procházení .....



Poslední večer mé májové návštěvy na chatě, byl narozdíl
od dnešního prvního, krásně slunečný a tak mne sluníčko vytáhlo
do lesa si to krásné světlo nalapat. Paprsky slunce, klonícího se k západu
krásně všechno ozlatily a zvýrazňovaly barvy větví s čerstvě zelenými listy.
A co teprve takové pomněnky s barvou stejně modrou jako obloha nad nimi ...






.... ale ozlatilo i údolí pod Stříbrnou Lhotou




..... a stejně tak i trávy a listy na větvích .....





V kalíšcích listů lupin se leskly krůpěje z předcházející krátké přeháňky




26 komentářů:

  1. Pěkná procházka. Dešťové kapky dělají divy. Jsou jako  perličky, ale průsvitné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotečky jsou nádherný...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi rozený umělecký fotograf. Kam se hrabou ostatní profíci....     

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:No, to si nemyslím, mám se ještě hodně co učit. .... a stejně to bude jen cvakání a ne focení.

    OdpovědětVymazat
  5. Slunce dokáže mnohé. Ozlatit krajinu, hodit stín a hlavně přivolat lepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: I čerta. Fotíš moc dobře. Nebuď na sebe tak tvrdá! A že jde o výcvaky? co z toho, ty výcvaky jsou moc hezké a jedinečné.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. Ty pomněnky jsou dokonalé, barva je fantastická. Moc se mi také líbí kapky deště na vlčím bobu, kterému jsme doma říkávali lupina.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty pomněnky jsou naprosto neuvěřitelný!

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš, já se tak těším na dovolenou   

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tak já jsem momentálně už pár dní zas na chatě, ale ve středu se zas budu vracet, takže je to sakra málo. Klíďo bych tu vydržela čtrnáct dní abych mohla absolvovat všechno, co si vždycky dopředu vymyslím .....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Taky jsem zbytečně díky dešti a únavě, kdy jsem se vzbudila sice ráno o půl osmé ale zas usnula a najednou bylo poledne, a tímto pádem jsem nic moc nestihla .....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: u nás jsme jít říkali tak i tak

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky Krásu pomněnek obdivuji již od dětství. Měla jsem a i moje starší dcera pomněnkové náušnice

    OdpovědětVymazat
  14. Svěží procházka. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já taky, byly to moje první a k nim jsem měla stejný prstýnek. Jenže jsem ho utopila ve školce v umyvadle. Pak je měla i dcera. Jenže zlato je měkké a tak se jí rozlomila a ztratila.

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavé je, že když ve městě jsou dráty a sloupy pro tramvaje a trolejbusy, vždy to při fotografování rozčiluje, ale v přírodě naopak dodává zajímavost. Prověšené páry drátů jako kdyby snímku dodávaly hudební rytmus.

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou tak senzační fotkýýý! Jsem okouzlena

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Já chodím na tohle místo ty dráty fotit záměrně, líbí se mi ten průhled dolů z hřebenu.

    OdpovědětVymazat
  19. Podvečerní světlo bývá čarovné, Vendy, má doslova kouzelnou atmosféru, což je vidět i na tvých fotkách.

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: K tomu jít fotit takhle navečer jsem se chystala dlouho, ale tady u nás je to takové míň zajímavé než na chatě. Průhled s dráty chodím fotit záměrně, ten kontrast se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju čtení vašich článků

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....