16 července 2016

Plnokvětá jabloň .....



Tenhle strom byl pro mne dost velkým překvapením.
Nejdřív jsem myslela, že je to nějaká odrůda později kvetoucí sakury,
jenže když jsem přišla ale blíž, zjistila jsem, že se jedná o jabloň !
No řekněte sami, co by jste si mysleli vy?











Nějak jsem ještě ani nestihla uveřejnit všechny květnové fotky, a
už mám nafocených dalších několik desítek fotek z nynějšího dovolenou ho
pobytu na chatě a z další několika kilometrové procházky na protější hřeben.
Velký podíl na tom má i neskutečný nepokrytí internetem.....

22 komentářů:

  1. Překrásně rozkvetlé, jestlipak z těch květů budou jablíčka. Letos jsem jich viděla na stromech hodně, ale jaká budou, to se uvidí. Jsou zatím drobná.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, určitě to bude nějaká okrasná odrůda s tak plnými květy Nenašla si na netu jak se jmenuje?

    OdpovědětVymazat
  3. [6]: Já jsem nijak ještě nepátrala. Akorát jsem tak trochu měla šok když jsem vylezla ve Třebové z nádraží a předemnou kvetla taky! Je tam nově vysazená a já jsem tam asi vždycky byla v dobu kdy ještě nebo už nekvetla.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Okrasné jabloně jsou buď okrasné květem a ty pak plody nemívají nebo naopak jsou okrasné plody. Tam jde o barvu těch plodů.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Všechno co stvořila Příroda se fotí nadmíru dobře.  Neodmlouvá to,  nechce to peníze, nemá to hvězdný manýry .....   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Já právě taky ne .....

    OdpovědětVymazat
  7. [12]:čokoládu to já můžu,  a pokud je ve spojení i se šlehačkou tak to je vrchol blaha   

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych si také myslela, že se jedná o sakuru Dumala jsem, kde máš Bobeška na záhlaví? Chybí mně tam jeho radostná tvář

    OdpovědětVymazat
  9. No já "Mičurin" bych si myslela, že je to nádherně kvetoucí strom.

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Moment, jak nemám Bobeše v záhlaví. A co ta velká fotka v plné jeho kráse?

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby z každého květu mělo být jablko, větve se musí ohnout na zem

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych určitě nepoznala, co je to za strom asi ani z blízka.

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: Tyhle ozdobné jabloně bývají povětšinou sterilní stejně jako sakury. A pokud tě zajímá jak se potom tedy množí tak roubováním na podnož z klasické jabloně nebo u sakur třešně .....

    OdpovědětVymazat
  14. Plnokvětou jabloň jsem v životě neviděla, Vendy, vypadá fantasticky!

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: No já taky ne. A pak vylezu z nádraží a co nevidím, ona je i tady u nás

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....