31 července 2016

Barevné elegie XI .....




Dnes to tu bude hýřit barvami, jak
někde na karnevalu. Jako vždy jsem si udělala
výlet na dobříšský zámek, a jako vždy se zašla podívat
co nového ve francouzském parku. Letošní výsadba letniček byla opravdu
velmi barevná i když se skládala jen z minima druhů květin.
A jelikož už jsem dlouho nepoužívala při focení starý sklo,
tady jsem se s ním vyřádila .....


Ale nejdřív něco málo z přírody přírodní



A teď už té přírody pěstované. Původně byla tahle fotka určená a záměrně
focená do projektu Rainbow, kde momentálně frčí červenooranžová kombinace
ale nakonec jsem zvolila jinou.


Letošní výsadba na zámku se nesla v duchu ostálek - cínií a hledíků.


U hledíků mne zaujala plnokvětá odrůda




Ostálky, ať už plné nebo jednoduché zářily skoro neonovými barvami



A ještě jedna spešl odrůda, plnokvětá terčovka. Tady na záku už je to skoro povinnost
je mít. Vloni jsem obdivovala celé záhony jimi osázené, letos to byly jen určité "vsadky"
do buxusového lemu záhonů.


Kresba a bokeh starého manuálu která mne nepřestane bavit.




12 komentářů:

  1. Ty hledíky plnokvětý jsou úžasný, teda já vlestně můžu všechny kytky plnokvětý, tak nějak je tam toho víc   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dodám je do článku, já si dávám ten den fóra, kdyby se něco přihodilo ....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně barevně vyvedeno .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ostálka nebo cínie. Latinsky je to Zinnia

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná přehlídka květů a barev, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvy..:). Na kytičky je vždycky pěkný pokoukání :).

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Já je už viděla, v jednom zahradním časopise, ale na vlastní oči teď poprvé. Oni tam vůbec vždycky mají nějakou specialitku, jak jsem psala v loni ty nádherné plnokvěté terčovky.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Vzhledem k tomu, že kytky nepěstuju, jsem ze všeho u vytržení, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Proč myslíš, že tam jezdím každý rok koukat. protože tam vždycky mají bnějakou specialitku ve výsadbě a vždy to tam vypadá náramně. zatím mi to nevyšlo na jaro když kvetou tulipány. Těch tam taky musí být spousty, soudě podle těch hromad vytahaných cibulí co jsem tam viděla

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak jen koukej pěkně dál a hezky se s námi poděl, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....