14 června 2016

Pár momentek .....


Opět si dáme oddych od kytiček s pár momentkami
ze zpáteční cesty. Na Moráni je řada krásných domů. Mne zaujal
tento, s dřevěným balkonem. Trochu se kácí, fotila jsem z blbého úhlu, protože
abych ho mohla nafotit rovně, musela bych stát proti němu, jenže tam nebyl chodník.



A balkon si trochu přiblížíme ....


Moc lidi z ulice nefotím, ale tenhle starý pán u Palackého sochy mne něčím zaujal
možná tím jak napjatě sledoval dění kolem sebe ....


Zeď Emauz se teď už bude zelenat jak o závod, ale zas
nebude vidět krajkoví stonků.


U Anděla kvetly pavlovnie a primárně jsem fotila jich květy. Slečna se tam tak nějak namotala ......


I když byla velmi mírná zima, připadaly mi jak kdyby byly omrzlé.
Jen na pár větvích byly zelené listy..... je to krásný strom
dokonce jsem měla semínka z něj vysetá a hodně mi jich vyrostlo, takže jsem
si nechala pár sazeniček. Jenže přes zimu uschly. Neměla jsem je tak na očích
a bylo vymalováno....


A dvě "profláknuté" panorama . Schválně jsem při focení téhle nezoomovala
protože se mi líbily ty mraky na obloze.


Tady už jsem to vzala na plný zoom seťáku. Mohla jsem fotit s dlouhým sklem
protože jsem měla sebou všechny objektivy které momentálně používám, ale
přiznávám, že už se mi nechtělo přehazovat objektiv ....S vyplazeným jazykem











12 komentářů:

  1. Krásný dům a krásný balkon. Vím, že tam stojí pěkné domy, ale tohohle jsem si nikdy nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada tieto tvoje pražské prechádzky s fotoaparátom. Neviem, či je paulownia citlivá na nižšie teploty, ale asi ju treba aj vo vyššom veku ošetrovať. Strihať a pod. U nás v meste je takých, kde kvitne už len zopár halúz, pomerne dosť. Pritom sa všade tento strom propaguje ako rýchlorastúci, no asi nie ako dlhoveký. Ináč, mne tam tá dáma na tej fotke celkom pasuje, ešte aj tie plavky sa hodia k farbe kvetu stromu

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balkonec je takový miloučký, tam se to musí sedat a pít kafíčko! Krajkoví i panoramata perfektní, Pavlovnii vůbec neznám, dokonce jsem ten název ani nikdy neslyšela, je to opravdu krásný strom, i takhle, natož když se mu opravdu daří.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: A to si vezmi, že mají krásný výhled na Emauzy a kostel sv. Kosmy a Damiána tamtéž.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Máš pravdu, dokonce je to strom, který je řazen mezi tzv.pionýrské rostliny a dokáže se přizpůsobit každé zemině a podmínkám. je to vůbec zajímavý strom. Možná strom budoucnosti. Roste nejrychleji ze všech dřevin, má velmi tvrdé, odolné ale lehké dřevo, dokáže se uchytit všude. Vím že ho někde pěstují jako strom na štěpku, stejně jako japonský topol. O něm se až do nedávna myslelo že ten roste nejrychleji a proto se právě pěstuje jako jedna z rostlin na biomasu. A co víc, je krásná s těmi hrozny květů.

    OdpovědětVymazat
  6. Balkon je zajímavý, vypadá jako dodělávaný. moc se mi líbí poslední fotka i kytičky.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:To musí být nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka se starým pánem je skvělá, Vendy, a ty dva poslední záběry jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Právě kvůli těm mrakům jsem nechtěla zoomovat.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Četla jsem to, udělala jsi dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. Dům se asi vždy bude kácet, protože je fotografovaný z podhledu.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To ano, ale pořád by to bylo lepší Máš pravdu, tenhle pohled i když tisíckrát profláknutý stejně pokaždé člověka chytí za srdce.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....