19 června 2016

Bývalé hospodářské stavení v barokním areálu Skalka .....



Myslím, že po dnešním článku si uděláte podstatně lepší obrázek o tom,
jak vypadal klášter před rekonstrukcí. On, narozdíl od stavby, kterou vám dnes chci ukázat
měl větší štěstí. Nevím proč se nepodařilo zrekonstruovat i tuto stavbu, mohla by klidně sloužit
jako restaurace, protože v době pouti či jiných zde pořádaných akcí si myslím malé bistro kousek od ní
asi moc nestačí návalu lidí. Navíc místo kde stojí je moc krásné a klidně si dovedu
představit i úžasné venkovní posezení před ní.
Narozdíl od myslivny, se o tomto bývalém hospodářském stavení nepíše nikde nic.
Jelikož je pohled na tuto kdysi určitě velmi krásnou stavbu dost deprimující
já si ještě dovolila trochu deprese přidat i v úpravách fotek Mrkající ......
















17 komentářů:

  1. [1]: Smutno bylo hlavně mě. Když jsem to prolejzala a říkala si, jak pěkné to muselo být. Navíc to muselo být hodně velké, protože byo vidět že to bylo patrové. A pak, když jsem si uvědomila že naprosto stejně vypadal ten klášter jenže ten šanci dostal.....tam zase klobouk dolů před renovátory.

    OdpovědětVymazat
  2. tam by se točily horrory!

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Anebo válečné filmy. Však to horor byl, když jsem to prolézala. Všude ty hnusný ostružinový dráty který se motaly mezi nohy .....

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky ses při focení vyřádila, Vendy, a následně ještě doma při úpravě fotek.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to až strašidelné Wendy, to jsem se neměla dívat před večerem!

    OdpovědětVymazat
  6. Takový Loupežník Brumbajs by se tam hezky točil, víla Bubuška by mu tam dělala občas společnost, vysvobozovala by pocestné, které on někde ve sklepení přivazoval, aby mu dali co nejvíce peněz, řekli, kde je mají schované. Hezky si to vyfotila. To je taková neopravitelná (finančně náročné) zřícenina, ale aspoň jako připomínka starých časů by sloužit mohla.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Ja pravda, že kdyby se uklidila suť uvnitř, vysekaly nálety vně i uvnitř a zakonzervovalo stejně jak myslivna určitě by tomu tak mohlo být. Alespoň by návštěvníci kteří tam jsou poprvé měli představu jak vypadal ten klášter před rekonstrukcí.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako v Barmě: Spousta Su-Ti

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak teď jsi mne rozsekal!     

    OdpovědětVymazat
  10. Ono asi nejde renovovat všechno. Stojí to hromadu peněz a úsilí. Pro záchranu se pak vybere alespoň jeden objekt. Ale možná by hodně pomohlo, kdyby se alespoň vykácely náletovky.

    OdpovědětVymazat
  11. Člověku vždycky píchne u srdce, když to vidí na vlastní oči.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To jo. Vždycky mi je líto práce těch kdo to stavěl. Že přišla zbytečně vniveč.

    OdpovědětVymazat
  13. Večer musí tato zřícenina působit strašidelně. I ve dne bych se v tom pralese sám bál :)

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: A to já jsem zas magor kterej vleze do jakékoli zříceniny . i do baráku kde maj hnízdo feťaci .....

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle by se opravovalo opravdu těžko !  Ale jako místo pro focení to vypadá moooc zajímavě

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Máš pravdu, oprava už asi nebude nikdy možná. Ale já si to tam užívala. Až na ty ostružiny, ty byly hodně záludný a párkrát jsem opravdu málem šla na ústa jak jsem se do nich zamotala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....