20 června 2016

Barevné elegie VII ..... Lewisie



Když jsem se teď dívala na fotky které vám chci předložit
říkala jsem si, že jsem udělala velkou chybu, když jsem je nefotila
na telemakro. Zrovna tyhle květinky by si bližší záběry zasloužily. No nic.
Stejně s tím už nic neudělám .... Lewisie jsou hodně oblíbené skalničky
i na zahradách, není vzácnost je na na nich vidět, jsou krásně barevné
a kvetou v mnoha živých odstínech barev. A navíc jim nevadí sucho.


Jeden z mála detailnějších záběrů


Tady ta bílá bohužel splývá s okolím














16 komentářů:

  1. Krása, už si znamenám. Já musím ty moje skalky trochu pročistit. Už není vidět kameny. A skalka se dostala vlivem vzrostlých stromů do stínu. Musím něco vymyslet do budoucna. Prostoru mám ještě dost.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Prodávají je normálně v květinářstvích.Na jaře jich mají vždycky dost.A zahradnictvích taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Na výstavě byly parádní kousky. Krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  4. Lewisie mám v korýtku, lososová a bílá se mně úplně po zimě ztratily

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Kdepak! Všechny květy které tu momentálně představuji jsou z výstavy skalniček.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vendy, to musela být krásná výstava. Na horách jsem měla na skalce lewisie, ale vadí jim zimní vlhko a tam byly spoustu sněhu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tato kytička se mi vždycky moc líbila a vždycky jsem ji chtěla mít ve skalce, ale nedařilo se mi. Vím, že nemá ráda mokro, a když jsem se ji snažila uchránit, přesto mi vždycky zahynula.   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Aha, a to jsem nevěděla že je tak choulostivá. Chtěla jsem si jí koupit ale to se na to vykašlu. I když začínám mít roupy a v jednom koutě zahrady si udělat malou skalku.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou překrásné skalničky, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. Lewisie je krásná skalnička, mně se moc ale nevedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Skalku mám, ale tyhlety nádherné skalničky ještě ne. To je ale bezva tip!

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou krásné, ještě nikdy jsem je neviděla, ani o nich neslyšela. Mám co dohánět, koukám.

    OdpovědětVymazat
  13. Nakonec bílá mezi hnědočervenými kameny přece jen vynikla.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: BINGO! Ano , pochází z USA a roste od Kalifornie po Britskou Kolumbii. Jméno má po veliteli expedice která je první přivezla k popsání,Meriwetheru Lewisovi. Česky se jmenuje Hořkavečka, podle hořké chuti kořene....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....