22 května 2016

Začínáme hlasovat po páté ......



Opět tu máme představení všech příspěvků
do pátého kola Sakrálních staveb. Sice s dvoudenním zpožděním, ale vzhledem
k tomu, že počet příspěvků se ustálil mezi pěti a šesti se zas tak
moc neděje. A kdo nám tedy do tohoto kola a čím přispěl?

(VendyW)

(MartinV)

(Sceneryphoto)

(MarijaKes)

(Frypat)

8 komentářů:

  1. Prima, Vendy, tentokrát jsi nezapomněla!   

    OdpovědětVymazat
  2. Ted' jsem se zarazila nad datumem, je teprve 22. Tak to tentokrát nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Neboj, stihneš, hlasuje se do 31.5. Vždycky to dávám(tedy když si vzpomenu k 20tému) Jenže teď jsem zas trošku opozdila.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Hlasovat samozřejmě stihnu, ale myslela jsem si, že se začíná hlasovat až 25. a tudíž jsem nestihla příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Tak bude alespoň jistej příspěvek do dalšího kola.

    OdpovědětVymazat
  6. Když ono je to těžké, všechny mají své kouzlo. Hlasovala jsem, neřeknu...

    OdpovědětVymazat
  7. A je to tu zase! Jak mám vybrat jen jednu stavbu? Líbí se mi všechny! No,nějak se rozhodnu   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....