22 května 2016

Různé dochované vybavení ....



Dneska vás čeká prohlídka různého
vybavení na Titaniku. Technického, kuchyňského, hygienického.
Jsou to střípky z každodenního života lodi. Věci někdy docela na první
pohled zvláštní, jindy obyčejné .....




Umyvadlo z koupelny druhé třídy


Kachličky a další koupelnové vybavení


Ozdobný rám okna


A tady vám dám hádanku, tipněte si, k čemu se tato věc používala


Mohlo by vám pomoci že, ohřívač na vodu to v určitém slova smyslu není. Ten vypadal takto .....
(Ta nádoba pod ním není bažant, jak by se mohlo i zdát, nýbrž také umyvadlo


Jak jem zjistila hodně podobný dalekohled mám po dědečkovi doma. (Možná kdyby si posádka
která hlídala hladinu půjčila dalekohled od cestujících, ledovec by viděla dřív a setkání s ním
nemuselo mít tak fatální následky)


Jak je vidno na fotce v pozadí, tady se jedná o rám lavičky z paluby I.třídy.
Při objevení Titaniku, ještě byly některé vcelku zachované na svých místech.


Jsem zvědavá na vaše odpovědi na hádanku Co je ono zvláštní zařízení .....



16 komentářů:

  1. Marojakes22/5/16 13:54

    Nesloužil to jako topeni?

    OdpovědětVymazat
  2. MarijaKes22/5/16 13:55

    [1]:jsem se při klepání na mobilu spletla a zmrsila si jméno.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebylo to těleso nějakého záznamového válce?

    OdpovědětVymazat
  4. Marně si lámu hlavu, asi nějaký držák na cosi..?

    OdpovědětVymazat
  5. Já si tipnu, že by to mohla být chladící nádoba a hned si odpovím, že je to blbost.   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:S vodou to ma dost spolecneho, ale chlazeni urcite ne.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: To jsem jen tak plácla.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to hodně zvláštní pocit, dívat se na věci, které se zachovaly. Trošku z toho mrazí.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Tak to už jseš úplně mimo

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: To je sice fakt, ale zas kdyby možná tak nechvátali tak ten otočný manévr by mohli zvládnout, nebo spíš by mohli zvládnout zastavit. Asi by neměla ta loď takovou setrvačnost. Ale to se jen můžeme domnívat....

    OdpovědětVymazat
  11. No pááni, paráda... a vůbec netuším, k čemu ta nádoba? sloužila

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní podívaná - hádanka plácám asi do prázdna není to kávovar hihihi

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....