21 května 2016

Barevné elegie III .....



Dnes pokračujeme další várkou květů, tentokrát ale s převahou
kvetoucích keřů. Některé květy jsou pro mne nové, dostala jsem totiž
vloni od Libby nějaké cibulky a letos je vidím poprvé kvést naživo.
Přiznávám, že jsem je do té doby, než jsem je u ní na blogu viděla, vůbec neznala.
Tady jsem je v zahradě u nikoho nezaregistrovala (což je co říct, neboť sousedka
objednává všude možně a všechno možné) a tak jsou pro mne příjemným
překvapením. Ale před dvěma dny, jsem přeci jen jednu u sousedky zahlídla, v barevnosti
kterou nemám a tak už jsem s ní domluvila výměnný obchod.
A moc se těším, až se stávající cibulky pěkně rozrostou ......



Kdoulovec mi zatím pořád na zahradě chybí, a přitom je to tak
nádherný keř. Budu to muset brzy napravit.
Mníšek 10.5.16


První novinka v mé zahradě od Libby, ladoník. Je pravdou, že premiérově
jsem ho viděla kvést už v Praze na Petříně, ale u mě na zahradě to je poprvé
Rybník 13.5.16


A hned druhá novinka, hyacintovec. ještě ho mám v modrém,ale
ten jsem nefotila, protože ten mám nafocený z výstavy skalniček. I v růžovém.
To je ta barevnost co mám vyjednanou.
Rybník 13.5.16


A můj oblíbený model.Ať v květu, nebo později když vytvoří chmýří, pokaždé
je krásný. Clematis alpský.
Rybník 13.5.16



Tak v několika následujících případech se o květech tak úplně mluvit nedá,
ale mě zas nedalo je sem nedat.
Mníšek 10.5.16




Za to tady je květů plno. Voňavých, půvabných a starých květnových
známých.....
Mníšek 10.5.16



Tenhle plnokvětý mi tady u nás teprve rozkvétá přesně tak jak
jsem ho nafotila na chatě.
Tady ten jehličnan se tak trochu vymyká, nekvete, není to kytka ani keř,
ale má tak zajímavou strukturu a barvu, že zdálky to jako květy vypadá.


10 komentářů:

  1. Máš v zahradě kytičky, keré taky neznám. Já se moc rozšupovat nemůžu. Není místo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ochmýřené pampelišky jsou moje srdcovka, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, jo .... pokoušela jsem se aby to bylo trochu nějak zajímavé. Pampelišky jsou vděčný objekt

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Já ti nevím co to je zač.  Viděla jsem to v té zahradě co byla ta výstava ale debil jsem si nenafotila jmenovku.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný květovaný článek.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: . Ty používáš na něco Zoner?

    OdpovědětVymazat
  8. Květy ladoníku vypadají, jako kdyby byly umělé, z vosku nebo něco takového. Ale jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  9. Kdoulovec si rozhodně pořiď, Vendy, krásně ti oživí zahradu.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:Když nám kdysi začaly chodit do obchodu na dušičky voskový jiřiny na věnce, tak jako zahradní milovník jsem říkala že takové barevnosti jsou naprosto mimo....pak jsem na jedné výstavě jiřin viděla takové barvy, že až zůstával rozum stát

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....