03 května 2016

Koho jste mohli potkat ....



..... při zahájení lázeňské sezóny? Spousty lidiček.
Ať už dam v kostýmech, pánů v cylindrech, sportsmenů,
nebo pár figurek z první republiky bez kterých se neobešla ani jedna ulice.


Tak třeba takového flašinetáře ....


Vysloužilce z I. světové války, který si vydělával na živobytí také hrou na flašinet.
Dost často k němu patřila i malá opička. Tady holt jen plyšová .....


Takhle pěkně mi zasalutoval Usmívající se


A ještě ani na jednom ročníku nesměla chybět Pardubická četnická pátračka.
Nejdřív se pěkně povozili kolem v autě, a pak pěšky dohlíželi na klid a pořádek.
Je pravdou že se asi nachodili ze všech nejvíc, protože jsme je s dcerou
potkávaly snad v každé uličce do které jsme zašly ...
Podotýkám, že jsem neprovedla nic protizákonného, jen mi řidič ukazoval,
že zrovna tam kde stojím potřebuje zaparkovat.





......a uměli krásně pískat na píšťalku. Úplně stejně jak v Četnickejch humoreskách!

A zítra se podíváme na některé modely které se zde sešly .....




8 komentářů:

  1. To byla bezvadná akce Já bych tam byla celá natěšená a radostná

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo opravdu na co koukat, Vendy.  

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná akce. Líbila se mi autíčka i lidé v dobových uniformách a oblečení.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobové kostýmy jo, to můžu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musela být parádní podívaná.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdy se dali dohromady salutující a strejda v autě, vyšel by z toho jeden Švejk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....