02 května 2016

Lázně ducha podruhé .....



V sobotu, v ten nádherný teplý a sluníčkový den jsme
s dcerou vyrazily na další otevření Lázní ducha v Litomyšli. Loňskou
sezónu jsem prošvihla, ale letos jsem si tu suprovou atmosféru už
nenechala ujít. I když ještě ve středu jsme hodně pochybovaly jestli vůbec vyrazíme.
V té kose, která panovala, rozhodně nebyla nálada na to
ztrávit půl dne venku, byť pořádně navlečené. Jenže
sv. Petr se nechal obměkčit a počasí vyšlo naprosto shodně
nádherné jako bylo před dvěma lety, kdy jsem se této akce zúčastnila
poprvé. Bylo to znát i na návštěvnosti, ale hlavně, a to nevím proč,
na neurvalosti návštěvníků kteří rozhodně nás, kdo fotil nešetřili.
Ať už štulci nebo tím že ač jasně viděli že právě na něco ostříme,
stoupli si do záběru a odmítli se hnout o kousek vedle. Takže i fotek
letos bylo o dost míň. Navíc jsme zas neměly tolik času protože dcera
ještě musela jet se mnou a s Matýskem k nám a pak pokračovat za
partnerem na čarodky ke známým. Takže už potřetí jsme nemohly dát
ochutnávku Lázeňských pramenů. Tak ona si mohla dát ty nealko, ale mě bylo líto
jí dělat chutě, tak jsme nakonec nedaly žádný. Ale jestli se zadaří příští rok
tak už musíme ty prameny dát a navíc už vážně musíme vychytat oblečení.....


Jako první to opět budou autíčka. Tentokrát ale už jen tak letem světem, většinu z nich
jsem tu měla ve článku z první mojí návštěvy.










12 komentářů:

  1. Roztomilá vozítka, jen si obléknout dobové šaty a klobouček a už se vidím, to by byla jízda!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No, ty dobové šaty a klobouček plánujeme už od první návštěvy a zatím to pořád nevyšlo. Ale už od teď koukám a hledám a pátrám!

    OdpovědětVymazat
  3. Autíčka jsem si vychutnala, však víš, že je mám ráda, a taky tu chodím na všechny předváděčky veteránů.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já jim taky nikdy neodolám....

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá reportáž, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Letos jich bylo ale o dost míň, než předloni. I když letos tam zase byly takové ty " novější" .

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná přehlídka, krásná auta. Překvapila mě záskočnost lidí, při focení. Tady by se asi vyplatil klasický plochý digitál, který se dlouho nešteluje a rovnou cvaká. Ale zase by to nebylo tak pěkné, jak se zrcadlovkou. Zaujala mě ta zkreslená fotka. A stejně tak i autíčka.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak mohla bych spoléhat na plnou automatiku a to jsem v mnoha případech i dělala, ale stejně mi připadá že na mnoho lidí člověk s aparátem působí jak na býka červený hadr a že jim přímo dělá radost kazit snímek. Na detaily si prostě automat dovolit nemůžu a tak to trvá déle než se člověk nachystá.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné modely! Kovové i látkové .

    OdpovědětVymazat
  10. Veterány miluju. Už je to zase rok, co jsme na nich byli v Teplicích a nikdy si to nesmíme nechat ujít. I následující sobota jim bude patřit. jen bych je chtěla vidět  zase někde jinde, protože na okruhy jezdí stejní lidé a vozy a občas se ukáže nějaká rarita. kdysi jsem náhodou viděla pár vozů v Praze, zahraniční účastníci nějakého závodu a to byla podívaná.

    OdpovědětVymazat
  11. To je sbírka veteránů, a všichni jsou naleštění, jako kdyby zrovna vyjeli z výrobního pásu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....