06 dubna 2016

Všechno na sluníčku bují, všechno kvete ....



Den za dnem víc a víc, takže každý
den poskytuje další pohledy na to, co dalšího rozkvetlo.
Momentálně mi tu všude voní (pokud ovšem sousedi nepálí bordel)
fialky které se mi jako nezničitelný plevel rozlézají naprosto všude
kam doletí jejich semena a doplazí se odenky. Jeden překrásný trs
se uhnízdil pod terasou ....







Navíc je už namnoha místech žluto od rozkvetlých křivatců a rozkvétajících orsejí.
Ty jsou stejně jak ty fialky děsnej a nezničitelnej plevel, když se dostanou do záhonu.




Tenhle pieris jsem si koupila minulý týden. Od loňska mám jeden koupený,
ale jelikož už byl odkvetlý nevěděla jsem jakou barvu má. Byl to trochu
risk, ale naštěstí to dopadlo dobře. Je bílý a tak se budou pěkne doplňovat.




22 komentářů:

  1. No,vidím, že staré sklo je staré sklo.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :). Na ty fialky je náádherný pohled - krása! :) Já se poflakuju doma a snažím se dát alespoň trochu do kupy záda, takže teď fotím málo a nejspíš mi uteče to nejlepší jarní.. .

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: To ti byl vloni takovej maličkej trsík, ale letos to takhle narostlo do krásy. je největší a nejhustší co se týká květů ze všech co tu kde mám. Já skončila v pátek rehabku na záda a krk, ty záda to je taková skoro zbytečná věc, krk mám pořád při otáčení bolavej a navíc to vypadá, že brzy skončím na ortopedii s loktem.   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Myslíš že to je hrůza?

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Mně čekají nejspíš infuze a snad zaberou a budu do dovolené alespoň trochu v pořádku... Tak ti držím palce, ať jsi v pořádku co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger6/4/16 12:56

    Sedlák  Jann Jiira  kydá  a kydá !

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik květů v jednom trsu fialek. To je neskutečná nádhera,

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Taky jsem koukala jak blázen, když to rozkvetlo. A ta vůně! Mám je i ve spárách na terase, tam jsem je musela sakra zredukovat ale jak svítí sluníčko tak to voní jak blázen. A aby toho nebylo málo hned vedle mi kvetou hyacinty a ty jsou tedy taky letos super. Ty které jsou už dva roky v zemi mají po dvou květech z jedné cibule a je jich tam takových krásných šest modrých květů.

    OdpovědětVymazat
  9. Fialky jsou překrásné, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: To máš máš naprostou pravdu, a ještě snědek. Vloni jsem přeryla a vybrala ze záhonů cibulky až do hloubky rejče a letos mi jich tam zas bují....nezničitelné, fakt...   

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fialky jsou překrásný !

    OdpovědětVymazat
  12. Ta poslední fotka je úžasná s tím bokehem! Taky jsem byla na lovu, co všecko kvete, akorát tak foukalo, že jsem toho moc neulovila,ale aspoň jsem zrekognoskovala terén, co kde kvete . Fialky teda miluju!

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: To je tím objektivem, nemá to chybu....

    OdpovědětVymazat
  14. Červený pieris je krásný. Bude v pěkném kontrastu s bílým.

    OdpovědětVymazat
  15. Vendy, je to nádhera. Úplně na dálku cítím tu nezaměnitelnou vůni fialek.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Neboj, za chvíli je máš všude.... vidím to tady doma. Kdysi jsem si přivezla z chaty malé trsíky fialových, růžových bílých a světle fialových. Za pár let jsem je měla všude. Jen ty růžové vymizely....

    OdpovědětVymazat
  17. Fialky jsou také plevel? Ale pěkný.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta poslední je můj šálak čaje.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: myslíš něco tak přízemního? Já je taky ráda fotím....

    OdpovědětVymazat
  20. Pieris vůbec neznám, myslela bych, že je to vínová konvalinka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....