13 dubna 2016

Po cestě .....



..... dnes na penzion, jsem opravdu měla hlavu vzhůru,
protože tam byla krása růžová, na kterou celý den koukám z okna.
A chěla si jí vyfotit už dávno. Jen počasí mi stále nepřálo, protože
pořád pršelo a pršelo. Až teprve dnes se udělalo krásně a tak jsem tedy vzala
foťák a udělala pár výcvaků ....






Přiznávám, že jsem trochu zvýraznila u první a třetí fotky růžový tón
celého obrázku. Nějak mi to ladilo s tím modrým pozadím....
Ale nedívala jsem se jen s hlavou vzhůru, ale dala jsem jí i dolů. Stejně jako
jsem se už delší dobu chystala nafotit předchozí obrázky, tak jsem
stále čekala, až bude vhodná doba nafotit něco jiného.
Na louce u řeky roste a kvete leta letoucí tenhle osamocený narcis,
chvilku mu trvalo než se otevřel a mě zas, než jsem přišla na vhodný čas
kdy bude svítit sluníčko a bude rosa. To bylo dneska, jenže stejně to
nakonec nevyšlo jak jsem chtěla ....



A jeden z posledních květů jasmínu nahoprutého

23 komentářů:

  1. Ta růžová je nádherná. A narcis s kapičkami v trávě i poslední fotka jsou opravdu kouzelné. Dneska je nádherně a zítra bude u nás lejt. Já čekala zásilku živého plotu a oni se ozvali až pozdě kdy přijedou, tak jsem doma. Přišlo mi 10 kousků dřínu obecného a 5 kousků tavolníku. Tavolník může být i jako solitér. Už jsou namočené ve vodě a tam musí počkat než já se dostanu na zahradu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tav první je krásně chvějivá...

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky....

    OdpovědětVymazat
  4. I cestou se dají udělat nádherné fotky a kdo umí, ten umí. Moc se povedly.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ani meruňka, ani broskev. Červenolistá  a růžovokvětá ozdobná forma mirobalánu.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: No vidíš, máš pořád u mne slíbené ty malé svídy které jsem ti slíbila poslat až je teď na jaře zaregistruju někde kde nemají co dělat (tedy pokud je zaregistruju). Budeš je chtít?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Díky. Tu vůbec neznám, budu se muset mrknout na net.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To by bylo príma. Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: A já myslela, že je to začínající sakura.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ne, ne .... ty teprve pokvetou. Mirobalány (špendlíky) a trnky jsou ranější sakury, ale ty už taky za chvíli pokvetou, tedy jestli už v teplejších místech nekvetou....

    OdpovědětVymazat
  11. To je vážně nádhera, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Nechci to zakřiknout, ale zatím svítí sluníčko a tak se chystám jít fotit detaily magnólií.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: U nás je to na střídačku.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Není, to je mirobalán (špendlík) ale v ozdobné formě která nemá plody.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Aha, no já si říkala, jestli už na lýkovec není dlouho. Ten kvete ( nebo aspoň ten náš vždy kvetl ) ještě pod sněhem, nekdy na přelomu ledna a února, podle toho , jak teplá, či studená byla zima.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: To ano, ale třeba když jsme se vypravovali do té bledulkové rezervace tak tam ještě kvetly lýkovce v dubnu. jenže to bylo v lese ve stínu, takže tam bylo chladněji a stín.

    OdpovědětVymazat
  17. Rosu jsem fotila dnes ráno poprvé a jsem úplně unešená, že to i mým foťáčkem jde docela dobře a ještě víc jsme okouzlená z tvých krásných fotek.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Ono se dá de facto fotit čímkoli a udělat zajímavé snímky, jen to vidět .....

    OdpovědětVymazat
  19. [6]: Mirobalán? TO jsem ještě neslyšel, tipoval bych třešeň.

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Mirobalán je obyčejný klasický špendlík jen zahradnicky pojmenovaný

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....