14 dubna 2016

Branka do neznáma ....



23 komentářů:

  1. Opravdu mě žádná slova nenapadají.

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, romantika s tím, že nevíš do čeho jdeš.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Zcela neromanticky jdeš na chatu

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda obrostlé branky a to tajemno neznámé za ní     

    OdpovědětVymazat
  5. Koncentrovaná romantika říznutá tajemstvím!

    OdpovědětVymazat
  6. Tam je zámek, kde spí Šípková Růženka.

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Tak nějaké růže tam rostou, dokonce jsem si tam od jedné vzala oplégr a roste mi velmi bujně a zahradě

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ono to úplně nevyšlo tak jak jsem zamýšlela, ale byl tam takový ostrý přechod mezi sluníčkem a stínem. proto jsem to fotila.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: to je pravda, vždycky se člověk domýšlí co je za ní, jaký příběh.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Hezký obrat. Koncentrovaná romantika

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Ono za ní toho moc tajemného není. patří k té chatě kam si vodník odložil ten hreček

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě vede za romantikou

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To se vylíhlo v mé hlavě, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  14. Dřevo a živý plot, to je prostě krásné

    OdpovědětVymazat
  15. Copak je asi za ní?? Jsem asi moc zvědavá, žeee

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Už jsem to tu komentovala, za nimi je chata

    OdpovědětVymazat
  17. Fredy Kruger20/4/16 12:38

    " Ta branka  ku sakru... vrtá mi v hlavě !

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkně splývá s prostředím, žádná zeď nebo dokonce ostnatý drát.

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Tady v chatách mají ploty buď ze smrků nebo z buků. Málokdo má pletivo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....