12 dubna 2016

Ještě vzpomínka na zimu II .....


22 komentářů:

  1. Krásná, ale smutná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Takové nostalgické.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpomínka je hezky nafocená, ale já jsem ráda, že už je jaro.   

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě se po zimě nějak stýská, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký detail, sníh tomu dodává tu správnou atmosféru :) Až se mi po zimě zastesklo

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem asi natvrdlá, ale copak to je?

    OdpovědětVymazat
  7. jak copak to je? dytje to zjevne. znaveny lenochod prave vylezl na strechu sveho doupete, aby se vyhrival na slunci. kdo to tam nevidi by mel jit k psychologovi nebo ocari, to je jasna vec.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak pokud nemáš na zahradě nebo ve své blízkosti syrský ibišek, tak to nemůžeš znát. Je to tobolka se semeny.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Nestýská, ale už byly v archívu hodně dlouho, tak jsem je potřebovala poslat do světa

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak ty jsi mi zvedl po ránu zvedl náladu! Vítám tě

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký, ale jenom proto, že dneska svítí sluníčko .

    OdpovědětVymazat
  12. slunecnyden13/4/16 17:43

    Není to smutná fotka, je to čekající fotka na jaro. A moc povedená.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: No musela jsem to trochu vyrovnat   

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné, dobře, že je to vzpomínka, zas na chvilku.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Tak po včerejší předpovědi nevím, nevím jestli si to zas náhodou nezopáknem .....

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: U nás bylo teď ráno - 3°C, tak jsem z toho docela v rozpacích. Kde kruci je to opravdové jaro?     

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Už druhý den taky taky mrzne, ale zatím jak jsem koukala na fuchsie jim to nijak neublížilo.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Teď jsem koukala, že o víkendu má sněžit. Už nejsem ani v rozpacích, už jsme přímo nasr...     

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Ono má být hnusná zima (kolem 0°C v noci) i celý příští týden.

    OdpovědětVymazat
  20. Rostlinky si už ze sněhu nic nedělají, ani sněhulák by je už nevyděsil, do oběda by roztál.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....