10 dubna 2016

Ještě vzpomínka na zimu I .....




24 komentářů:

  1. brr! Mrazivě krásné. Ale stejně jsem ráda, že to snad zase chvíli takhle venku vypdat nebude :)

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ještě jednu se sněhem mám v záloze . Na zítra

    OdpovědětVymazat
  3. [6]: tak. Má už zas být teplo tak aby bylo čím se chladit

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná fotka. Jen škoda, že letos nebyla zima moc dlouho a nebylo ani moc sněhu. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ta fotka je krásná. Jsem ale ráda, že už je jaro. I když dnes, když jsem jela na vyšetření do Motola to moc jarně nevypadalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná vzpomínka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na zimní  fotografie se podívám s chutí. Ale jsem ráda, že už je jaro.

    OdpovědětVymazat
  8. [12]: No nějak jsem včera zaregistrovala v televizi, že to nebude tak horké jak se zdálo. Spíš zase studené, tak nevím ....

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Tady taky ne, už čtyři dny zima jak v morně, zataženo a déšť. Naštěstí ale pro mne, vytahala jsem fuchsie ven tak mi je alespoň nespálí sluníčko, jestli někdy vyleze. Navíc jsem je ostříhala tak se uvidí jak jim letos bude. Jen jim musím koupit papkání aby měly výživu protože jsem je opět už zas nestihla popřesazovat....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak to tě ujišťuji, že mě to tedy vůbec nevadilo. Zimu a sníh nemámmoc v oblibě ..... a to co bylo letos mi naprosto vyhovovalo

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Necháme se překvapit, Vendy, u nás momentálně svítí slunko a je 17°C.

    OdpovědětVymazat
  12. Až mě z toho zebou ruce.:)

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: Včera tu u nás bylo zataženo a 11°C. Dneska se to možná zlepší, sluníčko se snaží přes mlhu dostat ven, a vypadá to, že se mu to i podaří.

    OdpovědětVymazat
  14. [21]: Ráno jsme taky měli mlhu, ale teď vesele září sluníčko a je o stupeň tepleji než včera.

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě teď jsem četl, že se zase má ochladit a snad ještě ve vyšších polohách sněžit :)

    OdpovědětVymazat
  16. [23]: No jo, drží se ta potvora, drží ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....