08 dubna 2016

Koniklecení .....



Že dokáže člověka bolest, a to jak fyzická, ale hlavně ta psychická dostávat do
stavu, kdy nechce nic jiného, než zalézt do nějaké díry a nevylézt z ní,
zažívám právě teď. Bolí mě díky nekonečnému stresu duše a to hodně,
ale navíc i po právě absolvované rehabce krční a bederní páteře
mě začal neskutečně trápit loket. Navíc na pravé ruce, takže
jí mám během dne dost často skoro při každém pohybu
ochromenou. A co se týče té duševní, tak ta už mne
ochromuje déle. A dnes to, po odjezdu muže do
Prahy a nastálému klidu doma to na mě totálně
dopadlo. Absolutní nechuť k jakékoli činnosti,
pořád tekoucí slzy, slabost a únava.
Možná proto že už se na chvíli nemusím přetvařovat, že jsem happy,
že všechno zvládám a všechno je zalité sluncem. Není a nebude.
Navíc večer přijede dcera kvůli které musím být fit, aby na mě mohla ona
naložit své smutky. Jen já to štěstí nemám, nemám komu se ze svých vyzpovídat.
Možná že nakonec zamířím do jedné ze dvou institucí. K psychologovi anebo do kostela.
Ostatně o tom psychologovi uvažuji už delší dobu, protože zjišťuju, že já sama se už
z toho nějak nemůžu vybabrat. Dřív mi v tom vždycky pomohl jeden člověk, ale ten se,
bohužel, zachoval dost zbaběle. Další z věcí, které mi tedy rozhodně nevylepšují
náladu je taková určitá schopnost se napojit na některé lidi. Já vím, zní to naprosto
šíleně a absolutně pavědecky, ale to spojení prostě existuje a projevuje se tím, že
když se něco s tím kterým dotyčným děje nebo by se mělo dít, začne se mi o něm
opravdu intenzivně zdát. Ale tak intenzivně, že nevím co je vlastně sen a co je skutečnost.
A tak pokaždé po takovém snu volám. Dneska taky. A taky jsem se dozvěděla, že ten
o kom se mi zdálo je opravdu nemocný. Nejhorší je, že jsem v tom snu viděla
i smrt, ne toho dotyčného, ale byl tam a ona taky. Možná právě všechno
tohle dohromady mne vede k tomuhle plácání a duševnímu striptýzu.....
Jo, a ještě ke všemu jsem si včera rozbila displej na telefonu
a ten tím pádem nefunguje ..... takže fáááákt super dny !


A teď taky něco příjemného .... jak jinak než kytičky.
Bílý koníklec si už krásně kvete. A tak doufíám, že mu to tak půjde i za rok.



Tomu loňskému červenému to tedy jde velmi dobře




A tohle je můj nově zakoupený. Místo toho o který se "postaral" Bak, když
chodil čůrat na trávu po které to krásně teklo k tomu původnímu a ten mi uhnil.
Koupila jsem si dva, protože se mi zdálo že každý má odlišnou barvu, jestli to je
ale tím že jeden už kvetl déle a tím ádem vybledl, nebo tomu tak opravdu je
tak to se ukáže až oběma rozkvetou poupata, která ještě mají.



Tak, a já teď už mám tak akorát sílu na to vyplazit se po schodech nahoru
a zahrabat se pod deku a snad ! i trochu spát.....


37 komentářů:

  1. Vendy s bolavou duší je potřeba se vypovídat buď hodně empatickému člověku, ale pokud to už trvá dýl, asi by bylo lepší vyhledat odborníka.Raději dřív, než pozdě. Koniklece jsem měla dvě. Modrou a bílou. Ta bílá nepřežila první zimu, ale ta modrá má výdrž. Snad udeš mít štěstí a zůstane ti. Je ze všech nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky. Nechceš vyrazit někam na výlet, změnit prostředí. Určitě by to pomohlo. Gauč v obyváku je prázdný a ticho tady léčí

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera. Lákáš mě lákáš, abych si tuhle kytičku také pořídila. Je velmi fotogenická, nádherná a ve tvém podání úžasná.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Takový člověk byl, jenže dneska jsem bohužel zjistila že ač mi vždycky tvrdil jak chápe, nepochopil ale vůbec nic....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Majko, nesmírně si tvého pozvání vážím, ale já jsem v tomhle vlk -samotář. Trochu se z toho někde slovně vyzvracím, pak si zalezu do nory abych se tam vylízala z ran a pak se snažím zase jít dál.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jo, máš pravdu. Trochu to pomohlo.....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Chce to změnit prostředí, copak mě, když je zle, zalezu k panenkám a mám po problému. Popřemýšlej, tady se můžeš toulat a čistit si hlavu. Prostě to pozvání platí.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ono teď už to není tak snadné jak předtím, teď už se musím domlouvat se šéfovou za prvé kvůli penzionu a za druhé kvůli hospodě.

    OdpovědětVymazat
  9. VendyW, ty se tedy vyznáš, koniklece znám jen fialové a tvé barvy vidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle chlupáčky mám ráda

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, koniklece se vydařily a tys je krásně zdokumentovala. Líbí se mi i tvar textu v podobě vázy.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám takový dojem, Vendy, že jsi zatvrzelý pesimista. Předem už víš, že to nikdy dobré nebude.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak jsem pesimista, to přiznávám ale nebuď, když se ti všechno hroutí pod rukama, mít trpajzlíka do rána vyroste. Stát dva na vysokým holým kopci tak flákne blesk do mě. Kdyby se situace lepšila, třeba pomalu nepípnu ani slovo, jenže ona se nelepší a stále víc se to promiň, sere. Pokaždé když už si myslím že jsme z nejhoršího venku tak najednou bác a další velkej problém.....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Jasně, aneb Co tě nezabije, to tě posílí.... je to pravda, to ano. Jen toho co se tě snaží zabít nesmí být už moc a nesmí to už trvat tak dlouho. Občas jak psala Hanka se opravdu ve věcech moc babrám, jenže v tom už jiná nebudu, já bohužel neumím nad tím mávnout rukou a říct si, Ono se to nějak vyřeší a nechat to být. Jo, ono se opravdu něco občas samo vyřeší a někdy dokonce i pozitivně, jenže těžko můžu mávnout rukou nad hrozbou exekuce nebo jiných věí které hrozí ve spojení s podnikáním že se to samo vyřeší. kdepak, úředník se nedá odbýt ani náhodou a jak tě dostane do spárů ždímá z tebe všechno co může. Až tě totálně vyždímá tak ti řekne s teď se starej jak umíš. Nám si dal všechno, peníze, zdraví, léta. Od nás na oplátku nic nechtěj a nejlíp když se rovnou zastřelíš ať ti nemusíme vyplácet důchod. Takže pak buď optimistou!

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Byly doby, kdy jsem taky všechno pitvala a plácala se v tom, Vendy, jenže postupem času jsem došla k tomu, že život je moc krátký na to, aby ho člověk provztekal a probrečel.

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné :). Moc se mi líbí ten červený :). A ohledně tvých problémů - odeslala jsem ti mail.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Netušila jsem pozadí toho všeho, ale jedno vím jistě. Podnikání v současné době je chůze po tenkém ledě, kde hrozí prolomení. Muž kvůli tomu všemu odešel do předčasného důchodu, i když se tomu všemožně bránil. Od září už je regulérně ve starobním důchodu, živnost'ák si však nechal a občas si něco přivydělá.

    OdpovědětVymazat
  18. Stádo fialového koniklece mi tu roste na kopci za VŠ kolejemi, je to krásná podívaná na ta rozkvetlá kvítka

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že u tebe je fyzický stav spojený s psychikou. Jedno funguje v návaznosti na druhém. A tuším, že ti neříkám nic nového, takže jestli si pomyslíš něco o prdeli, pochopím to...

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: P.S. podobně mizerně, nebo spíš úplně na dně, jsem byla loni. Tak silně, že jsem ani nechodila ven. I focení jsem omezila, nechtělo se mi číst, nechtělo se mi bavit se, bylo to jako bych měla na zádech balvan.Nechodila jsem, ploužila jsem se. A přestože jsem se snažila přetvařovat a tvářit se vesele a optimisticky, nešlo to. Ty vlny šly ze mě ven, asi. Paradoxně ty nejhorší pocity beznaděje skončily ve chvíli, kdy jsem položila osvč a přihlásila se na pracák. Přestože na hranici minima, připadala jsem si svobodnější než předtím.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: P.P.S. tím neříkám, že máš položit osvč, jen jsem chtěla říct, jak osvobzující byl pocit, že nemusím vydělat na nájem a na pojištění a pak přemýšlet, kde sehnat zbytek peněz na vlastní živobytí.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Vždyť já jsem na pracáku už šest let, a peníze neberu od státu žádné. Nemám nárok, pokud je v rodině alespoň jeden člověk osvč. Teď mám tu brigádu tady na penzionu, a dva dny v hospodě, jenže to je jen za pár šušní. Potřebovala bych si regulérně dopracovat alespoň ještě tři roky které mi chybí do 35 odpracovaných let. Tak ten pocit jsi ale musela mít jen půl roku, protože dýl podpora není. Takže co potom?

    OdpovědětVymazat
  23. [19]: Naprosto s tebou souhlasím. Stát neumí s vybranými penězi hospodařit a tak požaduje stále víc a víc. Ve čtvrtek jsme s mužem poslouchali rádio a tam říkali že za loňský rok skončilo s podnikáním 51 000

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou krásný, taky mám jednoho krasavce u jezírka

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem asi ten poslední,který by ti mohl nějak poradit,protože sám procházím těžkou krizí a mám co dělat,abych všechno zvládal. Ale zatím mě stačí se radovat z maličkostí nebo úplných blbin a jde to líp

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Asi všude vládne krize středního věku. Mě bylo praveno před půlhoďkou v mejlu jedním člověkem že to mám za to jak se chovám k lidem. Napsal k lidem, ale měl na mysli hlavně sebe a to jak jsme ho s jednou blogerkou "pokořily" , až se naše přestřelka dostala na Srdce blogu do Standovýho článku.... naštěstí já si před barák sázím takový kytky který nemusím fotit vleže . Aby se ti to nepodaří tak nafotit páš nemáš starý sklo kterým to je focený

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: Tam se táhne většina fotografů se starými skly na koniklece, pak ještě do Koněprus anebo ke Zlínu. Ale v tom Brně je to největší plocha u nás kde rostou ve volné přírodě.

    OdpovědětVymazat
  28. Červený koniklec vidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  29. [32]: V přírodě ho asi ani nepotkáš, je to šlechtění, ale bílý bys možná i potkat mohla. ještě je i růžový. Já bych zas brala tu klasickou barvu které mají ty divoké. Je fakt že ta fialová je jim asi nejbližší, ale rozdíl tam je.

    OdpovědětVymazat
  30. Máš pravdu, bílý jsem viděla.

    OdpovědětVymazat
  31. Netušila jsem, že koniklece mají tolik barev. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  32. [35]: Aneb, kdo nemá svého psychologa jakoby nebyl .... už je to lepší. Tedy v rámci možností. Momentálně se rozčiluju nad přiblblým kontrolním hlášením ....

    OdpovědětVymazat
  33. [36]: Tak to je moc dobře, třeba se ukáže, že nejlepší psycholog je slunce. Moc ti přeju, aby to tak opravdu bylo a chmury zalezly pod kámen, kde si už zůstanou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....