23 března 2016

Začínáme hlasovat po třetí ......



Nějak mi zas uniklo, že už je po dvacátém březnu,
a to znamená že nás čeká představení soutěžních příspěvků
a začátek hlasování. Jelikož jsou jen čtyři, zkrácená doba vůbec
nevadí, stihneme to krásně bez tlaků ......

(VendyW)

(SignoraA)

(MarijaKes)

(Sceneryphoto)

Tak, a máme tu zcela dámský souboj krásných staveb a tak
hurá na hlasování!

10 komentářů:

  1. Prohlédla jsem si kostel od MarijaKes, který jsem neznala. V podstatě jsem neznala ani její blog, měla jsem premiéru. Tvůj a Hančin příspěvek do soutěže už jsem viděla, protože jste moje oblíbené blogerky, kam opravidelně chodím. Bude to těžké rozhodování.

    OdpovědětVymazat
  2. Dala jsem hlas číslu 2.

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát už jsem to nestihl   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Chybí Patrik kterej jak píše výše, nestíhá....

    OdpovědětVymazat
  5. Těžké hlasování, všechny příspěvky si zaslouží poklonu, tvůj příspěvek VendyW by měl spíš patřit do malých sakrálek, né?    Dávám ti hlas za krásnou inspiraci focení přes šuškátko. Fotka je super, úplně něco nového a přitom neupravovaného. Poklona. Alence skládám obdiv už podruhé, dá to hodně práce sestavit tyhle články, Marušce patří taky poklona, její články jsou vždy krásně propracované. Hanička - naše pilná včelička, té dávám hlas za nafocení krásných detailů bez sluníčka. Někdy to zkrátka nevyjde a Hance posílám sluníčko mým hlasem, nafotila překrásnou architekturu olomouckého chrámu.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak pokud by bylo kaplí nebo malých staveb víc a hlavně víc příspěvků tak ano, takhle zas nechci být jediný vítěz v kategorii, vypadalo by to že to je moje pořadatelská výsada . Ale v konečném hlasování bude do drobných staveb zahrnutá, stejně jako minulá Patrikova Boží muka.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Snad to vyjde příště.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak si z toho mám vybrat jen jednu stavbu? Mě se líbí všechny! Příspěvků málo,ale kvalitních! Je štěstí,že jsem to tentokrát nestíhal,protože v této konkurenci bych neměl šanci

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: To si myslím taky, proto jsem ani nehlasoval, protože by to pak vypadalo, že se mně některý nelíbil :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....