24 března 2016

Chodba ....



Mezi jídelnou, kterou jsem vám ukázala a kulečníkovým
pokojem který jsem vám slíbila, je chodba kterou jste
viděli jako poslední fotografii ve včerejším článku.
Bylo v ní naaranžovaných květin spousty a dalo se k nim, jako v jediném místě,
dostat blíž. Takže dnes to máme jednu chodbu
a zítra zas pokračujeme pokoji ......








Některé kamélie už dokvétaly ....




...... takže najít na nich nepoškozený květ byla docela fuška.



18 komentářů:

  1. Nádherná výstava nádherných květin.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, je to opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Taky je to tim, ze dnes se pouziva ve vazbach kvetin, ktere se nikdy driv nepouzivaly. Ale jak jsme s dcerou vyslechly, meli vetsinu kytek bud z Holandska nebo Italie.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné aranžmá, jednou jsem byla v Praze na kurzu dárkového balení, který se konal v Oetingenském paláci na Malé straně, o přestávce jsem šmejdila kolem, a objevila jsem prostory, kde se dělaly aranžmá na Pražský hrad, strávila jsem tam celou přestávku.Byla jsem úplně unešená, už jen ty obrovské zvony, do kterých se to aranžovalo, a pak to množství květin...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Jsem si říkal,kde to natrhali ...   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No oni mají velké skleníky, o tom žádná, ale jak paní říkala ty velkokvěté lilie se tady nikde nepěstují a to samé ty ranunculy.Takže ty se musely objednat v zahraničí.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak tam bych se asi uslintala! jen škoda té krásy, že brzy uvadá

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takovéhle kytice bych si klidně nechala na stole líbit!

    OdpovědětVymazat
  9. Spojení zámku a kytiček je fakt dobrý nápad! Mám chuť se tam zajet podívat

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Asi tě zklamu, ale ta výstava byla jen do 20.3. Leda jen na zámek, ten taky za to stojí .....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Na stole snad ani ne, ale v interiéru určitě!

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt nádhera, přesně jak se říká, pastva pro oči   

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jo, já milovnice kytek a vazeb jsem tam slintala.....

    OdpovědětVymazat
  14. Kytice jsou fantastické a krásně nafocené, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  15. Naádherné vazby, až oči přecházejí. Ale líbí se mi i jednotlivé květy, ta poslední růžička je půvabně něžná.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta květinová výzdoba asi provoz zámku dost prodražuje, ale hodně ho oživuje, interiér pak nevypadá jako muzeum.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Ta výzdoba byla jen v rámci té výstavy, normálně tak honosná asi není. Bylo to na zahájení sezóny tak proto tak slavnostní. Jinak květiny pro zámek berou ze skleníků litomyšlských školek a zahradnické školy.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: To není růže anobrž kamélie.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....