07 března 2016

Šedorůžová ....



26 komentářů:

  1. Krásné barvy a zajímavý odraz, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: tak, tak.... odraz v sudu plném vody při západu sluníčka

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Páni, dokonce v sudu!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se podařilo. Jen to málo vidím, ale to je asi tím tmavým podkladem.

    OdpovědětVymazat
  5. Šedá a růžová spolu i krásně ladí v oblečení.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný západ sluníčka, musí to být krásný pohled v reálu. Ale i z tvé fotky se člověk může potěšit.díky.

    OdpovědětVymazat
  7. příjemná melancholie

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Tak občas to i jde .

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: To ano, tu kombinaci mám ráda a líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Ono víc stejně vidět není, jde hlavně o ten odraz ve vodní hladině a ten vidět je. Bylo to focené už dost pozdě po západu, myslela jsem že z těch fotek nebude vůbec nic, ale podařilo se asi z pěti tu jednu vybrat.

    OdpovědětVymazat
  11. Vidím tam ptáčky představivost je neskutečná.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Ve skutečnosti to je větev maliníku

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavě zachycená větvička.

    OdpovědětVymazat
  14. A tak to jo!Tohle já můžu!   

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná siluetka v příjemných barvách..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherně zachycený okamžik. Hezky se na to kouká.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Náhlá inspirace když jsem se otočila od focení něčeho jiného.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Občas se něco takového zadaří

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: A na to že to bylo focené tak pozdě se i zadařilo v ostrosti

    OdpovědětVymazat
  20. Moc zajímavá fotka. Jako kdybych koukala na oblohu, jako kdybych koukala do vody, jako bych byla vzhůru nohama....Až se mi z toho točí hlava.   

    OdpovědětVymazat
  21. Strašně moc krásné zrcadlení

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkná fotka, zádumčivě náladová, hodila by se k nějaké temné knize.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....