06 března 2016

Jak jinak, než kytičkově ....



Včerejší den byl už nebyl tak skoupý na sluníčko
jak pátek, dokonce i trochu vyschla doposud neskutečně rozmáchaná
zahrada, a tak jsem si opět mohla i kleknout a pustit se
do detailů květinek, které momentálně kvetou.
Sice jsem trochu u toho tuhla, protože i přes to, že svítilo sluníčko
byl vzduch dost studený a od země to taky pěkně
studilo. Zvlášť když jsem na ní klečela holými koleny,
páč přeci jen to nebylo úplně suché a nechtěla jsem si
špinit oblečení. No, hlavně že mám pro ten případ
uschovaný kus černé igelitové fólie .....



Sněženky mám tady poprvé od podzimu a teď mi dělají radost
zatím třemi květy.



Tyhle krokusky jsem přesázela ze záhonu pod terasou, aby
měl Matýsek taky něco co mu na hrůbku pokvete brzy


Stejně tak jako čemeřici. Tu má i Matynka, nejen ty sněženky.
Ale ta zatím má jen poupě.


A tyhle jsou jako lem záhonu s růžemi u terasy


Bledulky měly celou zimu peřinu z listí, a tak
jsou letos venku o mnoho dřív než jindy. Ale jak jsem koukala
do trávy, tak už i tam se začínají klubat ven


A nakonec starý šípek starým sklem








31 komentářů:

  1. Mě krokusy teprvé lezou, každý den je kontoluju a jsou pořád stejné, je furt zima,tak se jim nechce

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kytičky. Líbí se mi barvy krokusů. Mě ještě nelezou, mám jen lístky.

    OdpovědětVymazat
  3. Staré sklo má vážně něco do sebe, Vendy, fotky jsou skvostné.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Děkuji, potěšilo ta pochvala

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, opět nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Mužskej si už včera připravoval skutra, že začne jezdit na servis na něm a ráno ejhle! a jemně sněžilo. Naštěstí už to přestalo, ale teplo tedy rozodně vypadá jinak.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Má, to tedy určitě má. Vak i Jitka nebo Martin ho používají. I stejný objektiv (helios) jen různé specifikace.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Už někdy od půlky ledna jsem je načapala že jsou venku. Kvést samozřejmě začaly ale až teď.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já si ho pořizovat nehodlám, mám co dělat, abych zvládla obyčejné objektivy, ale líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tak já taky vůbec netušila že bych něco takového měla nebo chtěla. Jenže pak dával Martin do klubu fotky na téma Bokeh a ten mě tedy totálně dostal a nadchnul. Tak jsme dali po chatu řeč a když přišlo na to, že tyhle objektivy byli na Zenitech, kterého měl skoro každý, vyšlápla jsem si na půdu a z manželovýho Zenita ho odebrala. Jen jsem dala něco kolem 150 Kč za redukci a teď na detaily a tak na dva metry nepoužívám nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No jo, takže ty sis pořídila staré sklo takhle, tak to bych taky neváhala, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  12. Čemeřice je úžasná, snad si ji letos konečně koupím

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Já vloni dostala od sousedky dva ohromné trsy, ale ještě bych brala i jiné barvy než bílou a purpurovou. Tahle je právě rozsazená z toho jednoho trsu.

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi potěšující pohled. Tím spíš, že u nás od včera napadlo dobře dvacet cenťáků sněhu.   

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Tady si to sice taky snaží sníh usurpovat, ale naštěstí to je takové nijaké.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Tak u nás to vůbec není nijaké, spíš studené a bílé a jsou toho závěje, cestou do prodejny jsem hned zas fotila, tak co nevidět předvedu. Nemůžu jinak!

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: No až přestane tady tak asi navzdory tomu co mi říkala rehabilitační sestra že mám být dneska v klidu půjdu taky fotit. Ale pokud přestane sněžit ještě za světla

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné záběry :) Já zatím venku potkala jen sněženky...

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Mě paradoxně vylezli dřív krokusy než  sněženky   

    OdpovědětVymazat
  20. I u nás už něco roste,ale v tom hnusu se mi to ani nechce fotit.Pořád zataženo a teď už dva dny déšť Na focení vylezu až bude sluníčko   

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Jinak to ani nemá cenu, stejně jsou ty věty zavřený když je hnusno.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Už jsem slyšel,že v Hustopečích kvetou madloně (což nechápu v tomhle počasí),ale letos se tam nedostanu (mám kriticky omezený rozpočet).Ovšem chtěl bych vyrazit na koniklece,tedy až bude trošku líp

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Tady asi letos pokvetou dřív ty bledule v rezervaci. Nevím jestli tam někoho dokopu na focení.... a o koniklecích si krom zahrady můžu nechat tak akorát zdát....

    OdpovědětVymazat
  24. Krokusy jsou parádní..:). Snad už si je taky vyfotím, kamarádka mi je půjčí k focení na její zahrádce. Ale u ní ještě nekvetou. Tak musím vydržet :).

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Tak já bych je musela dneska vyhrabávat ze sněhu....

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: U nás nesněží, ale počasí je stejně nic moc.. :-I.

    OdpovědětVymazat
  27. Suprové fotečky, moc krásný blog★⋰⋱★ ★⋰⋱★✿✿☆☆♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné pohledy i detaily...

    OdpovědětVymazat
  29. Krokusy a koniklece mám z jarních květů nejradši. V kráse fialové se jim nic nevyrovná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....