05 března 2016

Jak jinak, než dešťově ....



Včera jsem jen tak na chvilku vyběhla ven,
protože se mezi jinak neubývajícími mraky, které se na obloze
drží už dost dlouho, ukázala malá chvilková mezera a vykouklo
sluníčko. Tož šup foťák, close - up předsádku a šla jsem fotit
kapky. Nafotila jsem toho hodně, ale skoro všechno po stažení
do počítače zas letělo do koše. Děs, běs a i to co jsem vybrala
se mi moc nepozdává kvalitou. Prostě definitivně jsem si potvrdila,
že na staré sklo a na focení z ruky to není prostě ono....
Dneska se sluníčko snaží prodrat o něco víc, a pokud se zadaří
asi to zas půjdu vyzkoušet jít ven. I když ..... ta představa veškerých
cest po kterých chodím, které budou momentálně změněné v
bažinu mne od toho nějak i odrazuje ......






















24 komentářů:

  1. Kapky na trávě jsou jak korálky na niti.

    OdpovědětVymazat
  2. Až to půjde vyfoť nám píďalku.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, ještě to s tím světlem není ono..musíme ještě chvilku vydržet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Vendy, to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné záběry Nad ty tvoje fotky není Měj se jarně

    OdpovědětVymazat
  6. Martin V6/3/16 01:29

    Vendulo, ty Tvoje fotky jsou čím dál lepší. Technická kvalita? Na web úplně v pohodě. U nás teď dost fouká, kapky na trávě bych nedal...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Ahojdy Marťas. Díky moc za pochvalu, myslím že na tom má velkou zásluhu ten starej Helios, úplně jsem se do něj a do fotek s ním nafocených zamilovala. Jen s těmi předsádkami to asi nebude ono. Tak tohle byla taky vzácná chvíle kdy vítr nefoukal, jinak povětšinou když vyrazím fotit makro nebo detaily tak fučí jak blázen.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Díky, ale mohlo to být i lepší.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Však už od úplně prvního focení tím Heliosem pěkně povyrostly. Teď už to začínají být solidní kocouři

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Víš, ono to ani světlem není, naopak svítilo příhodně sluníčko, ani moc ani málo, ale prostě ty předsádky si s tím starým sklem moc nerozumí. Na seťáku to je naprosto bez problémů.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera. nejvíc se mi líbí korálky na jemné trávě. Jako perličky na niti.

    OdpovědětVymazat
  12. A jak jinak, než opět skvěle, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Však já s tím mám taky co dělat. Nádech, výdech, nádech a .... cvak

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: No jo, dělám to stejně, jenže pak se mi zatmí před očima a místo "cvak" je "prásk" na zadek!   

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné kapky na kočičkách

    OdpovědětVymazat
  16. Velice krásné kapky.

    OdpovědětVymazat
  17. U nás je taky pořád ošklivo a o dešťové kapky rozhodně není nouze,ale tak pěkně jako ty to nafotit neumím a tak radši ani foťák nevytahuji.To se radši doma, v teple podívám na tvoje krásné výtvory

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Jasně! Pánovi se nechce do deště z teplíčka, tak z toho teplíčka do deště musí Chmelařová, aby se páneček z teplíčka mohl kochat! Ts, ts, ts .....     

    OdpovědětVymazat
  19. Překrásné, ty kapky jsou perfektní★⋰⋱★ ★⋰⋱★✿✿☆☆♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  20. Kapky ti sluší. Vážně, kapky rosy a vodní kapky fotíš ohromně!

    OdpovědětVymazat
  21. Ať se pupeny napijí, nám nejvýš májový deštík :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....