03 března 2016

Krajina a stromy ...



Už kolikátý den je šeredně a zataženo,
a tak si myslím že pár sluníčkových fotek z krajiny
se hodí. Krajina tady u nás není tak pohledná tak jakou znáte
s fotek Frypata nebo Hanky či Majky, ale tu a tam se nějaký docela
pěkný záběr taky najde.








A jelikož ke krajině neodmyslitelně patří i stromy, které
jsou důležitým krajinotvorným prvkem. Pár takových, tedy vlastně
pohledy z různých úhlů na stejnou skupinu stromů vám ukáži.




Pohled na jednu hodně starou bezinku ......


.... a na zárodek keře. Počítám že je to trnka. Spíš mne ale zaujalo, že ve spojení
se suchou trávou to vypadá spíš jak focené někde v africké buši
a ne ve Východních Čechách, a ten keřík klidně může být
i malá akácie .....


Na a jsem na suchu s fotkama. Buď budu muset udělat nějaký výběr z archívu,
který se také chystám trochu probrat nebo doufat že se mi poštěstí
něco nafotit. Asi to zas budou kytí které mi kvetou doma.

25 komentářů:

  1. Krásně zachycená členitost krajiny. Hele, mají už břízky u vás pupeny?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nevím, protože jsem od té doby co jsem tohle fotila (začátek února) na procházce nebyla. Buď pršelo nebo sněžilo nebo obojí.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem taky převážně v práci nebo doma za pecí.

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí si snámi holt hraje

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, poslední dobou je fakt hnusně. Zataženo, chvíli chumelí, chvíli lije jako z konve, pak to roztaje, zmrzne, do toho vítr jako blázen. V práci teď máme takový zvláštní stav, neb všechny děti mých kolegyň z toho pitomýho počasí ochořely.

    OdpovědětVymazat
  6. I Východní Čechy jsou krásné, jak dokládají tvoje fotky. Vyzařuje z nich kouzelná pohoda.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná krajina a ty skupinky keřů a stromů ji moc hezky doplňují.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Většina toho je focená opět ve výběhu pro kravky, kam se dá jít jen touhle dobou. proto je všechno vypasené a zůstává jen to co nesežerou a pak to takhle krásně dominuje.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Já znám ještě krásnější část,směrem k Hlinsku. Tam co jsme jezdili na chalupu.

    OdpovědětVymazat
  10. Počkáme si, až se stromy olistí ...

    OdpovědětVymazat
  11. To šedivé počasí je už opravdu ubíjející.  Sluníčko mně moc chybí.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ty břízy, jsou parádní...

    OdpovědětVymazat
  13. Já už chci modrou oblohu a sluníčko!!!!!   

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: I krajina s kravkami by byla krásná. To dává takový pocit domova a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  15. Krajina u vás náhodou pohledná je, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Jenže to bych k nim do výběhu nelezla. Já si to přes něj krátím a předjaří je jediná doba kdy se to dá. To jsou ještě doma.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: To jsou takové výjimky. Jinak tu vládne dráha všem pohledům do kraje. Ostatně i tady by byla vidět, kdybych jí kus neodřízla.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Bfízka se k bfízce vine .....

    OdpovědětVymazat
  19. Holé stromy a keříky mají pro mě neuvěřitelné kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já mám moc ráda takové ty osamělé. Buď v poli, nebo pěkně na obzoru .....

    OdpovědětVymazat
  21. Nevím,co se ti nezdá,ale mě se ta krajina líbí A v té naší chybí právě ty osamocené stromy,které se tak pěkně fotí.Pořídila jsi moc pěkné snímky   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: No, nemám tady moc rozhled. Nejsou tu takové ty krásné moravské vlny, že si stoupneš na jednu, a vidíš dalších pět, šest. Tady je to nahoru do kopce, dolů z kopce, nahoru zas kopec a žádný normální rozhled.

    OdpovědětVymazat
  23. Malebné fotky v nemalebné době.

    OdpovědětVymazat
  24. Konečně bude možné si vyrazit na vycházku do přírody, je balzámem na duši.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....