02 března 2016

Dělám si jaro .....


Venku sněží, kytičky, které se snažily kvést
a definitivně smést zimu do propasti zapomenutí mají
na sobě bílou peřinu a tak jsem si udělala jaro sama. I když
to bylo trochu víc práce, než se sklonit a cvaknout foťákem ....



Doma mi to tak nepřišlo, ale jak jsem fotila venku na světle,
dost mna zarazilo jak je ta oranžová výrazná, skoro až signální. Jenže
takovou jí prodávají, s tím už nic nenadělám. Já sama dávám spíš přednost
barvám pastelovým, jenže v těch je zas minimální výběr. No snad to případnému
zájemci vadit nebude ....



26 komentářů:

  1. Tady je celé barevné spektrum, ale je tam tlačenice :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No to muselo být, aby nebyl vidět podklad, ony jsou ty kvítky dost úzké a tak zabírají pohledově málo plochy....

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný jarní košíček sis udělala. Jsi šikovná. Vyhovujou kalendáře?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Právě na nich pracuju a jsou dobré s tím vyklenutím nahoře. Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a veselé barvy. I takhle výrazní oranžová se v přírodě vyskytuje. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  6. Blbá otázka - tohle asi živé nebude, že ne?

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherně vyskládné puzzle.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No máš skorem pravdu, je to někdy skládačka jak to puzzle, aby tam nebyl vidět podklad.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak touhle otázkou jsou mi nemohla složit už snad větší poklonu, protože pokud to vypadá jako ze živých a nejsou tak je vidět že se to podařilo opravdu dobře. Není, je to ze stuh.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Ale něco z těch kytek kdysi živé bylo, ale je to usušené. Ty kuličky, to je květenství nějaké palmy a já to mám z dob kdy jsem blbla se sušinama a jejich aranžováním.

    OdpovědětVymazat
  11. To si přivoláváš jaro hezky už aby to bylo já mám ted chřipku Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi naaranžovala kytičky v mých nejoblíbenějších barvách!

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Jo, jo .... ty jsem vyrobila sama ze stuh. Jen ho nikde nemůžu mít, protože by mi po něm šly kočky a dostal by zabrat od pudru z papouchů. Tak půjde uklidit do skříně než se najde někdo kdo by ho chtěl.  

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkně jsi to naaranžovala.

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásný veselý košík, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: neni to tajemstvi, je to z 2,5 a 1,5 cm stuh.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: To jen tak pro zajímavost, Vendy, díky.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Tak to já málem taky   

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Momentálně je uložený ve skříni. Já si ho doma vystavit nemůžu. Kvůli zvěři....

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: No jo, zvěř by ti kytky spásla!   

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Spíš by si chtěly kočky furt hrát a drápkama se pouštět do těch kytek. A pokud by ho shodily na zem, tak by ho ocintal a ocumlal Bobeš.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Skvělá spolupráce chlupáčů, Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  23. Nechce se mi věřit, že to není živý. Super!

    OdpovědětVymazat
  24. No to je zase krásná práce! Jsi šikulka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....