10 března 2016

Elektrické lampy .....




24 komentářů:

  1. Také by mohly být plynové ...

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Mohly, leč romantika se nekoná a jsou elektrické

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jsem si představila toho pána, jak je kdysi dávno tyčkou rozsvěcel ...

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Vy jste jí šlohli někdy v Litomyšli?   

    OdpovědětVymazat
  5. Půvabné lampy, jsou jako nostalgický pozůstatek z jiné doby.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: V Litomyšli to nebylo, v Praze bývaly úplně stejné. Do domu jí údajně kdysi v dávnověku přinesl manželův strýc. Já jsem tu od roku 1974 a ta lampa už tu byla - to jen na svou obhajobu.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná fotka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Jo, tak to si ještě z Prahy pamatuju. Jako malá holka.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No když to tak vezmu, tak na chatě máme takovou jednu taky. I na tom vysokým sloupu. Nevím kde jí otec čmajznul, ale svítit s ní, to je fakt o krk.

    OdpovědětVymazat
  10. Na mě působí romanticky i když jsou elektrické.

    OdpovědětVymazat
  11. To je absolutne vymierajúci typ lampy. Bohužiaľ...

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná lampa i ta kamenná zeď

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Ta naše je údajně z Karlova mostu, či jeho blízkého okolí.

    OdpovědětVymazat
  14. Paráda. Ještě by to chtělo večerní foto, když lampy svítí

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Už vloni jsem si říkala že by to bylo krásné v zimě večer nafotit. Jenže jaksi sníh jsem nikdy nestihla a letos to bylo to samé ...

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Taky dobrá lokalita

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná momentka, ale večer by to stálo taky vyfotit

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkná trojkombinace - kamenná zeď připomíná středověk, lampa 19. století a plynové lampy, budova je možná také historická, jen ta zastávka autobusu a zaparkovaná moderní auta vybočují. Lépe by se tu vyjímal koňský povoz :)

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Tak je fakt, že jsem si mohla dát domácí úkol a tu zastávku vygumovat. Jenže to by byla taková doba než bych to udělala, že jsem se raději na to vykašlala.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Někdy se pokusím, ale vezmu opačný pohled, k zámku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....