11 března 2016

Pojďte se mnou do pohádky ..... Vodníkovo



29 komentářů:

  1. A kde má rybníček?   

    OdpovědětVymazat
  2. Hrníčky na plotě se mi moc líbí. Už o tom uvažuji i na drátěnem plotě. Manžel má přikryté ty hlavní stojky vrškama od šlehačky, aby do trubek nezatékalo a nerezivěly zevnitř. Jenže je honíme často po zahradě (ty vršky). Hrníček by neuletěl. A tak trochu otlučených pár máme.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Dole pod chatama má celou přehradu   

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, ale já to moc nevidím. Ty máš smutek, že máš vše tak tmavé? Pozadí, písmo, joj,joj...   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Pozadí mám sice tmavé, ale ta fotka je dost světlá a písmo mám bílé. Nemáš nějak špatně nastavený monitor?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Já vidím sice různě barevné písmo, ale třeba u komentářů se píše bíle, to jo, ale ke čtení je nazelenalé, to je ale možné, že mám ten odstín jiný. Nevadí, na mě neber ohled, je to na tobě, já jen tak někdy pyskuji.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak to máš tedy opravdu divně kalibrovaný monitor, protože základní písmo článků je světloulince šedé, vlastně hned další stupeň po bílé.

    OdpovědětVymazat
  8. Chudák vodník má nyní špatnou sezonu pro lovení dušiček Už mu zbyla jen jedna   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Neber to zle, jen jsem to tak zrovna viděla. Pak jsem pootočila notebook a bylo to světlejší. Možná nějaký odraz, sedím proti oknu. Proto jsem si kupuji ten rohový stůl, to budu bokem oknu a monitor bude navíc zastíněný. Máš to dobré, čitelné.

    OdpovědětVymazat
  10. Hrnky na dřevěných plotech se mi hrozně líbí, vždycky se musím usmát, když něco takového potkám

    OdpovědětVymazat
  11. A kde jsou ty hrníčky na dušičky?

    OdpovědětVymazat
  12. Vodníkovi chybí poklička k hrnečku, to by mu dušička brzy utekla.

    OdpovědětVymazat
  13. To je opravdu pohádkové zátiší, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. Hrníčky na dřevěných plotech jsou kouzelné. U Moravské Třebové je vesnička, tuším , že Šnekov, a tam mají takový plot celý ohrníčkovaný.

    OdpovědětVymazat
  15. Už zůstal jen jeden hrníček Tolik dušiček už pochytal....

    OdpovědětVymazat
  16. "Vodník a říká mi Fando."

    OdpovědětVymazat
  17. Vodník to vzdal, dušička uletěla,vypláchl hrníček a dumá, co dál.

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: On už to vzdal a šel do důchodu. A zůstal mu jen ten jeden prázdný

    OdpovědětVymazat
  19. [8]: Ten už je dávno na zaslouženém odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  20. Na kávu by se hodil , piju z velkých.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: No, přiznávám, že mne svrběly prsty, mě by se líbil zase jako vázička na jarní a drobná kvítka.   

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem měla na plotě hrnečky, ale nějakým nenechavcům se asi líbily. A to i ty prasklé, nebo bez ucha.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Já nevím jestli tam ještě vůbec je. Je to v chatách, lidí tam moc na nich touhle dobou není a navíc vede okolo cesta z hospody. Takže dost nepříznivá konstelace

    OdpovědětVymazat
  24. Hrnečky na plotě se mně vždycky líbily. Moje teta mívala krásné malované plecháčky

    OdpovědětVymazat
  25. [5]: Růža asi myslela pozadí celkově.. přiznám se, že tvou poslední báseň jsem ani nedočetla, protože mě z té černé bolí oči. Je mi líto.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Pozadí možná, ale písmo mám světlé a fotka je taky světlá a o to šlo, že fotka i písmo jsou také tmavé že to není vidět.A pozadí mám tmavé právě kvůli fotkám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....