28 března 2016

Rozloučení se zámkem ....



Poslední částí výstavy květinových aranžmá
byla prezentace žáků zahradnické školy v arkádách a
výklencích na chodbách. Šlo hlavně o práce z vrbového nebo
březového proutí plus jeden krásný nápad z bodláků zvaných štětka lesní.
Takže ještě poslední pohled n práci šikovných rukou a
se zámkem a městem se prozatím definitivně
rozloučíme .....


Jeden z posledních detailů kamélie která byla na chodbě


Aranžmá z kutlochu pro služku. Byl to takový přílepek mezi toaletním pokojem a jezdeckým salonkem.



A teď malá hádanka. Uhádnete k čemu sloužila ona
ryba na zdi? Není úplně komplet, jedna a vlastně nejdůležitější věc tam chybí,
ale myslím že by jste to mohli uhádnout i tak Mrkající



A tady už se dostáváme k pracem zdejších mladých zahradníčků ....
Jejich práce byly inspirovány karnevalem.



I když tahle houpačka se tomu trochu vymyká


Ale šaškovská čepice zas atmosféru navazuje .....


...... stejně jako maska ....


...... a vějíř.


A teď ten slibovaný výtvor z bodláků





23 komentářů:

  1. MarijaKes28/3/16 11:15

    Nádherná výstava. Ta ryba byla něco jako pítko? Nalila se do ní voda a dole byl kohoutek?

    OdpovědětVymazat
  2. Výstava byla plná krásných květin.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimavé kousky ty věci z prouti jsou moc pěkné Hezké velikonoce   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: S vodou to má dost společného, ale ne se svěcenou.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak to by vlastně taky mohlo sloužit, to ano, ale ne. Nicméně to bych klidně brala i doma

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nevím, Vendy, mohlo by to být něco jako umyvadlo?

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Bingo! Opravdu to sloužilo k omytí rukou. Do té objímky nahoře se nainstalovala lahev s vodou a kohoutkem se pouštěla. Takže něco jako jsou dnes ty automaty na vodu. Jo, jo, štětka lesní je ten bodlák.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem přišla tak trochu s křížkem po funuse, je uhádnuto.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Páni, to jsem dobrá, co?!   

    OdpovědětVymazat
  10. Samé krásné květinové vazby.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta bodláková miska, či co to je, je úžasná! Ale nosit se dá asi jen v rukavicích, což?

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Taky jsem si říkala jak to tvořili

    OdpovědětVymazat
  13. Tyto lidi s fantazií moc obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta maska je káásná! I ten vějíř se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Ten vějíř je věc, na kterou bych si i troufla. A ta maska měla dokonce plasticky udělaný i ten kus který přiléhá na nos. Na té fotce to bohužel vidět není.

    OdpovědětVymazat
  16. Aranžování bodláků mne nadchlo...

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Vypadá to hodně zajímavě, ještě jsem viděla věneček a ten vypadal jak z peří. Akorát tedy ruce po tom asi pěkně bolet.

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavá je výzdoba stěn zámku, byl jsem tam před 15-20 lety a ani si na ni nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Myslíš ta sgrafita? Těmi je Litomyšl proslulá. Jsou po celém obvodu venkovních zámeckých zdí.

    OdpovědětVymazat
  20. Překrásné fotky, moc se mi líbí celý blog. Zajímavé čtení . Super. Pěkné jarní dny přeji✿✿★⋰⋱★ ★⋰⋱✿✿★

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....