29 března 2016

Jarní pastorále .....



Tak co se týče jarního bujení a kvetení,
tak tam rozhodně slepotou netrpím. Naopak. S nadšením denně
kontroluju a zjišťuju, co už dalšího zas kvete nebo se chystá kvést
a případně i zakoupím něco nového dalšího co se mi hodí na
zrekonstruovaný záhon. Dnes to byl pieris s červenými květy a panašovanými listy
a nádherná tmavě rudá růže. Jestli to je ta odrůda, kterou mám na mysli
tak nejen že nádherně vypadá, ale i úžasně voní. A na všechno
používám staré sklo, které dodá ještě větší šmrnc foceným květům .....









Bílý koniklec je také nedávná akvizice, jeden z těch minuloročních
mi Bak uchcal, a tak jsem zakoupila bílý, který už vloni nikde nebyl.
Zasadila jsem ho o něco víc stranou tak doufám že vydrží. Jeden z
loňských se chystá na kvetení, tak potřebuju vědět který to vlastně
musím ještě dokoupit. Zatím jsou k mání tak snad to trefím že nebudou
dva stejné ......

35 komentářů:

  1. Vendy, krásné pastorále. Držím palce, aby koniklec vydržel psí útoky.

    OdpovědětVymazat
  2. Až se mi tají dech, Vendy, jak jsou tyhle snímky nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné. zvláště ten koniklec. ten u nás asi nenajdu. Nafocené jsou všechny nádherně.

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, tady už se to ne klube, ale přímo dere ze země

    OdpovědětVymazat
  5. Psi nám tak dlouho občurávali túje, až úplně zrezavěly.

    OdpovědětVymazat
  6. U mě vede první fotka, je krásně jemná a potěšili mě hmyzáčci :). U nás poslední dny hodně fouká a hmyzounci jsou někde zalezlí.. .

    OdpovědětVymazat
  7. První záběr je moc povedený, pak mě rozesmála ta včelka, co se dere z kalíšku.   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To je čmelda a vážně mu to dalo hodně práce. Úplně jsem ho slyšela jak funí, když se drápe ven. Asi jako já když se hrabu do kopce nebo do schodů   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Tady taky už dva dny hodně fouká, ale svítí sluníčko a hmyzouni lítaj jak o život. Už i motýl mi tu tancoval po zahradě, ale sednout to ne....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Tak to jsem se bála u nás taky, a nic. A taky na ně čůrají.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Souhlas. Tenhle fofr miluju. Je to takové krásné ožívání a oklepávání se po zimě. I když letos zas zimě nezimě. Ale stejně to je lepší

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Tady v okolí se na "divoko" taky nevyskytují. jen v zahradách. Tak jsem si ho taky zakoupila a zasadila abych měla nejen co fotit ale i čím se kochat. Už zažíná nasazovat na rozkvět i ten druhej, jen teď nevím jestli fialový nebo purpurový.

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Já myslím, že zkusit bys to mohla. Jen záleží na tom jaký by sis asi pořídila.pro tebe jako povětšinou krajinářku by sis musela vybrat takový který ostří i do větší vzdálenosti. Tenhle můj Helios na nikoušovi ostří tak max do 1,5 m. Takže na detaily a portréty zblízka super.Na krajinu ee.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Raději nic zkoušet nebudu, Vendy, asi by mi to bylo rychle rozmluveno.   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: A co to tak vzít nenápadně oklikou přes přítele. Že by si to vyzkoušel on aby si rozšířil obzory a  zkusil zas něco nového...

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Přítel má svůj styl a víc než čtyřicetiletou praxi, nemám nárok se mu do toho míchat a ani nechci.

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké jarní fotečky! Koniklec bych taky chtěla, ale budu si ji muset dovézt, tady nějak nefrčí

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Teď je jeho čas a prodávají je všude. ještě musím jeden dokoupit, jenže nevím jaká barva mi chybí, tak snad to stihnu abych ho dokoupila.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Přiznávám, že to je druhá hmyzouní fotka která se mi tím starým sklem opravdu podařila a jsem na ní pyšná!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásní jarní drobečkové :)

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou úžasné fotky, detailně vychytaná krása každého lístku, každého chmýříčka. Perfektní!

    OdpovědětVymazat
  22. Jůůůů, bílý koniklec. Tak to je něco!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké fotky starým sklem, krásný bokeh.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné fotografie, každý chloupek je na nich patrný. A čmelák si už dává do nosu.

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Ten už si dávala, a teď se mu těžce leze ven

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: I když je to focení stím objektivem hodně o válení se po zemi, nesmírně mne baví. Ono se s ním moc na dálku ostřit nedá ale na detaily je parádní.

    OdpovědětVymazat
  27. [23]: Já už ho chtěla vloni, ale už jsem si vzpomněla pozdě, letos jsem nezaváhala a koupila Ještě bych chtěla růžový, světlý.

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné fotky! Tobě už kvetou tulipány Koniklece miluju, jsou tak něžné a křehké Zasadila jsem je do mísy na hrobě, ale zimu nepřežily .

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Botanické už ano

    OdpovědětVymazat
  30. Strašně moc krásně vyfocené! Uchvátil mě ten chlupatý, bílý, orosený koniklec

    OdpovědětVymazat
  31. Dokonale nádherný, hlavně ten koniklec

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: I když se to nezdá, ten koniklec se hodně špatně fotí.

    OdpovědětVymazat
  33. [31]: Tak abych se mohla taky chlubit koniklecími fotkami musím si je koupit, protože tady u nás se nikde ve volné přírodě nevyskytují. To u vás v Brně máte mezi paneláky jednu z největších lokalit kde se koniklec velkokvětý vyskytuje ve volné přírodě.

    OdpovědětVymazat
  34. Staré sklíčko dává fotkám parádní atmosféru ale co by to bylo bez tvého pohledu na svět! Krásná podívaná

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....