01 dubna 2016

Někdy si tak říkám ....




....... že někde v hloubi mé hlavy, pod nánosem
nulového sebevědomí a nedůvěry ve svou osobu a
vlastní šikovnost, stejně tvrdě spí génius, který se občas
probudí, něco vytvoří a pak zas na dlouhou dobu usne. Kupříkladu
teď, když se nějak probral k vědomí a doneslo se k němu že jsou od
března povinné reflexní prvky v určených lokalitách, mi vňuknul nápad
spojit příjemné s užitečným. Vytvořit něco ze stuh tak, aby to bylo nejen hezké
ale také i praktické. A tak jsem ho poslechla, vyhrabala materiál
a začala tvořit reflexní kytičky které se dají použít na kabelky, batohy, kočárky,
ale i na sponky, a mají tu vlastnost že za dne jsou vidět díky signální
barvě stuh a ve tmě zas po nasvícení svítí díky použitému
reflexnímu materiálu který je na bezpečnostních vestách
či mají ho našitý hasiči, záchránáři a jiní na oblecích.
Takže vznikly kytičky které v sobě kombinují ozdobu i povinnost ....

Čísílek si moc nevšímejte, je to dělané pro moje prodejní stránky, tak aby
to bylo hned jasné kdo co chce, stejně tak i vodoznaku, protože na netu se fákt
děsně krade .... vcelku mne potěšilo, že je i občas zájem. Jen do Třebíče (Hani,
možná je tam potkáš ) jich už jde 12















A ještě jeden, tentokrát tulipánový košíček. Kupodivu
ten mi zůstal doma na stole, protože jsem ho nestihla poslat do Repech na
jarní setkání blogerek - šikulek jako ten krokusový. A proč kupodivu? No, protože
jsem se obávala že ho začnou likvidovat kočky stejně tak jako každou kytku
která se tam objeví. Jenže nějakým záhadným způsobem pro ně neexistuje ....



Teď už se zas ten génius uložil k zimnímu spánku, uškobrcán tím vším
vymýšlením a já zase uškobrcána rehabilitacemi, prací na zahradě a začátkem
letní pracovní sezóny, kdy mi k penzionu ještě navíc přibyli dva dny v týdnu kdy
točím v hospodě. No uf, je to tedy nezvyk.....


34 komentářů:

  1. Ten tvůj spící géniu se probudil právě včas. Je to pěkný a aktuální doplněk.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý a užitečný nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy génius v tobě se probudil v pravý čas a vnuknul tvým šikovným rukám báječný nápad. Kytičky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si někdy radši neříkám nic

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, nejvíc se mi líbí 3 a 5, jsou takové protáhlejší, 9 sice taky, ale tak nějak mě tam něco ruší.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad, Vendy, tvůj probudivší se génius se vyznamenal!

    OdpovědětVymazat
  7. Príma nápad a hlavně hezký a užitečný

    OdpovědětVymazat
  8. mysteriouswolf2/4/16 09:17

    Vendy je to moc hezké Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já vím že ti to je úplně na nic, ale ta paní co je má, se jmenuje Chalupská.....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak říkala jsem si že by to nemuselo být blbý, proč nedoplnit třeba ty pásky i něčím hezčím

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Já z něj taky nejsem nadšená, ale na netu se nápady kradou ve velkým, a když to dám na svoje stránky postupně se to sdílí dál a dál a nejednou ejhle! a vidíš to jak to někdo vydává u sebe za svou práci. Takže takhle to hned tak za svou práci vydávat nemůže ale začne to kopírovat tím že se do toho dá taky. Je mi naprosto jasné že s tím se prostě počítat musí, že pokud dám něco na net že to tak dřív nebo později skončí. V tomhle tvoření to platí dvojnásob, někdo se nečím pochlubí a do dvou dnů jsou s tím skupiny zamořené jak honem všechny dělaj a makaj aby to ukázaly dřív než ty ostatní beznápadové kopírky.

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Mohla by být menší, pak by byla kompaktnější.

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: No vidíš, a u nás to je teď už na těhle lokalitách přímo povinné.

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Tak někde u vás se taky budou toulat

    OdpovědětVymazat
  15. No tedááá, ty jsou boží.Já chci taky!!!! Kde se dá sehnat ten reflexní materiál, nikde jsem to neviděla.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Ti klidně udělám, nestojí majlant . Já to měla z doby kdy jsem šila pro útulky adopční a bezpečnostní vestičky pro pejsky z bezpečnostních vest pro řidiče. Používala jsem ty pruhy na olemování.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera, fakt geniální nápad. Když vídám ženský s reflexní páskou, namotanou na uchu od kabelky, říkám si, jak blbě to vypadá

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Stačí si vybrat, napsat číslo a máš ji doma.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Vendy, budu hodně drzá,když ti tady zrovna napíšu čísla ? Už jsem kytičky viděla na fb a moc se mi líbí,začnu brzy jezdit na kole do práce a na batohu na zádech to bude užitečný doplněk.Takže bych prosila 2,3 a 14

    OdpovědětVymazat
  20. Takové reflexní prvky by slušely i cyklistkám, připevněné na nosiči.

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: To už je na nich kam si to píchnou

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Beru na vědomí a dám se do nich....

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Jo a ještě i si můžeš vybrat v jaké barvě bys to třeba chtěla.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: To platí i pro tebe, můžeš si vybrat v jaké barvě je to chceš, jsou k dispozici ta oranžová, fialová, růžová a zelená nebo i kombinace.

    OdpovědětVymazat
  25. [11]: Hmmm, tak tu zrovna neznám, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Děkuji .Pak se ozvi kvůli penězům.

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: Dneska dodělám a zítra pošlu.

    OdpovědětVymazat
  28. [31]: Fííha to je rychlost

    OdpovědětVymazat
  29. [21]: Tak já si objednávám dvakrát jedenáctku, jednu tak, jak je v originále a druhou prosím v barvách dvojky. Mail přikládám a předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  30. A pak že nejde zdokonalit dokonalé! Jde, chce to jen dávku tvojí geniality! Výborný nápad

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....