17 března 2016

Jarní bláznění ....



Naprosto v duchu týdenního motta "Zkus to znovu"
zkouším stále a znovu focení jarních motivů starým sklem.
Hmmm, to spojení jara, tedy představy něčeho nového, mladého
a jiskřivého foceného starým, vyžilým a život za sebou majícím, to je
něco co mne přitahuje. Jenže nesmím zase tak tomu mému heliosku
křivdit, protože se mnou bude mít znovu co dělat, bude žít další, nový
život. A já ho budu zkoušet znovu a znovu, pokoušet ho a ždímat
ze sebe (a z něj) to nejlepší co půjde. A doufám že nám to spolu
půjde stále lépe a lépe. A když ne ..... tak to prostě zkusím znovu!













Dneska je nádherně sluníčkově, všechno co je na těchto fotkách
ještě zavřené už kvete naplno a včeličky se už činily jak jen mohly ...
ale to až příště.


31 komentářů:

  1. Udivilo mě, že už začíná kvést kosatec, nebo se pletu? Fotky jsou opravdu skvělé. u fotografování stále zkoušíme znova. Přesně tohle mě napadlo při shlédnutí současného tématu týdne. Sleduju ho, kvůli fotošplouchnutí.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je to kosatec, tohle jsou takové hodně ranné v kvetení. Koupila jsem si ho narychlený před třemi lety a pak ho šoupla do země a on se vesele množí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem zrovna stála pod velkým keřem, skoro stromem, s kočičkama a poslouchala jejich nádhernou hudbu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je kosatec? Právě jsem přemýšlela, že je to zvláštní krokus Ale nádherný U nás bylo taky dnes nádherně, už i včelky lítaly

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to jsou náramné fotky, radost na ně koukat. Jsem uchvácená tím kosatcem, je první, který letos vidím.

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu se říká hloubka ostrosti?

    OdpovědětVymazat
  7. U nás sice kvetou jen sněženky, ale včelky lítaly nejspíš na jehnědy a kočičky. Ráno bylo namrzlo, ale den byl jak vymalovaný. Hned je lepší nálada.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jarní, paráda! Dnes už to vážně vážňácky vypadalo na jaro .

    OdpovědětVymazat
  9. To jsi napsala skvěle, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak na zahradě mi kvetou zatím ty krokusy, sněženky, pár bledulek, jeden kosatec a v truhlíku mám ty primule.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: A ještě dneska, pak už zas bude hnus šedivej, studenej a mokrej a nějakej sníh....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Kdepak, tady byly ty krokusy ve včelím obležení!

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Tak v mém podání spíš hloubka NEostrosti . Ale jinak máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Já si klasicky uvařila kafe, že si ho vypiju venku. Abych to mohla udělat musela jsem nainstalovat po zimě stůl. Sehnat ubrus, a když jsem si konečně sedla k té kávě, zaregistrovala jsem ty nálety včel a tak jsem frčela pro foťák. pak se na igelitu půl hodiny válela po zemi a fotila. No a když jsem usoudila že už je focení dost, zjistila jsem že to kafe je úplně studený. Tak mě to tak nevadí tak jsem ho dopila a šla vařit. Ještě jednou jsem se vrátila abych sundala ze stromů vánoční osvětlení. Když se blížej ty velikonoce ....

    OdpovědětVymazat
  15. [5]: Od doby kdy jsem si ho koupila pasu ještě po fialovém a bílém, ale nenarazila jsem už na ně.

    OdpovědětVymazat
  16. [4]: Znám to moc dobře, v tomhle stavu se s čím dál tím kratšími intervaly kdy to je vcelku fajn, nacházím už bezmála šest let.

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Však to je dost, mně nekvete nikde nic.

    OdpovědětVymazat
  18. U nás tento týden není počasí ještě nic moc, ale kytičky vylézají už také poctivě. Zkoušej klidně dál, aspoň je na co se dívat

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Včera a předevčírem tedy zabušilo na vrata pořádně!

    OdpovědětVymazat
  20.       Mě kvetou jen sněženky a bledulky. Lépe řečeno končí. Ostatním kytičkám se nechce. Vystrčily lístky a dost. I talovíny odmítají kvést.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: U nás buší leda tak zima, mlha, mrholení...

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné fotečky, je vidět, že tvoje zkoušení přináší výborné výsledky

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné kytíčky :) snad bude příští víkend pěkně, abych mohla taky vyrazit :)

    OdpovědětVymazat
  24. [28]: Já mám naštěstí skoro tohle všechno pod nosem na zahradě, takže nemusím nikam daleko

    OdpovědětVymazat
  25. Květiny jsou radost :). Krásné barvy, pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  26. Staré sklo, ale nádhera převeliká.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....