19 března 2016

Poledne s včelkami ....


Čtvrteční poledne bylo první, které
jsem letos trávila s poledním kafetem na terase. Protože
to byl jeden z opravdu krásných dní, kterých je od začátku roku nějak málo.
Touhle dobou už jsem normálně mívala na zahradě uklizené loňské trvalky a
ostříhané trávy a letos ..... nic! Jeden den ze čtrnácti je k tomu přízniv, ale
zahrada je mokrá a rozčvachtaná, takže se nedá nic moc dělat. Ale zpět.
Takže jsem si nainstalovala na terasu stůl, křesílka, posadila se a kochala se
na teplíčku krásným dnem. Jenže pak jsem zjistila, že se krokusy pod terasou
hemží včelkami a tak kafe nekafe, svištěla jsem pro foťák a igelit na ležení
a začala číhaná na včely. Byl to pokus, protože něco se pohybujícího, jsem
ještě tím starým sklem ještě nefotila. A taky to podle toho dopadlo .....
Ale pár obrázků přeci jen z toho snažení vzniklo ....





Haló, je tam někdo?


Polib mi !




Kašlu na vás, letím domů ....




Kočičkám se pěkně prodlužují frňáčky


Stínohra bledě mechová



No, a to kafe mi mezitím vystydlo. Ještě že ho mám ráda i tak Mrkající





24 komentářů:

  1. Úžasné fotky a vtipné komentáře.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsi včelky zachytila!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To já když už, tak to musím mít se vším komfortem. Stůl, křesílko, podprdelník A sluníčko, hódně sluníčka

    OdpovědětVymazat
  4. Udělala jsi báječnou fotosérii s včelkami, doplněnou vtipnými komentáři. Já už na zahradu vylezla na chvíli ve čtvrtek, nalákalo mě sluníčko. Něco jsem ostříhala, sundala větve z choulostivějších rostlin, ba i vyrvala nějaký ten plevel. Večer mě začalo škrábat v krku. Ještě na tu zahradu asi nebyl ten správný čas. Tak se kurýruju, cucám léčivé pastilky, prolévám se čajem a minerálkou. Hlas mám jako mutující pubert'ák, jsem však bez teploty a dalších příznaků. Jen ten krk. Doufám, že to vydrží a že zítra budu schopná jít na koncert, na který máme lístky už od Vánoc. Když tak už jsem si domluvila náhradníka.

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasnýýý, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jen je to trochu náročnější s tím ostřením, jelikož se vše dělá manuálně tak musíš držet zaostřeno na jeden bod a čekat až tam ta včelka doletí. Je to opravdu spíš na statické věci. Tam je to zas naprosto skvělé pevné sklo.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty jsou luxusní Musela jsem se smát, když jsem si tě představila na igelitu Ale, ty jsi kdysi psala, že jsou sousedi na to zvyklí Za ty fotky to určitě stálo Já jsem včera celé odpoledně makala na zahradě a na foťák jsem si ani nevzpomněla i když jsem si ho ven vzala

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Já včera ostříhala jen něco okolo jezírka, protože tam čučím celý den z okna tak mne to děsně iritovalo, ten bordel, ale zatím nic dalšího. Ještě musím vyhrabat malý aku nůžky na živý plot a ostříhat s nimi jednu trávu. No a pak, až někdy možná bude trochu sucho shrabat neshnilé listí a odstříhat zbytek sušin na záhonech.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jo, jo, jsou. Tak přece se nebudu válet v blátě! Až bude sucho, tak to bude něco jiného..... o si tam na tom sluníčku klidně i zůstanu na zemi ležet

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí semi ta poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
  11. Pořídila jsi krásné fotky. Jsi už se zrcadlovkou profík. Kafe také klidně vypiju i studené. Je na krásu. I když já jsem výjimka potvrzující pravidlo.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: No, o tom bych ještě dost pochybovala  s tím profíkem ....

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, také bych měla vyrazit do přírody.. Toto je nádherný důkaz jara!

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Fotím Nikonem D3200 a momentálně na něm mám na tyhle detaily starý Helios 44M, takže manuální starý sklo.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně sis to užila. Studená káva je na krásu.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Cha, chá .... tak to už bych musela bejt krásná jak Helena Trójská     

    OdpovědětVymazat
  17. [7]: Čím náročnější, tím větší má potom člověk radost z podařeného snímku.   

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Ono od těch dvou dnů (čt+pá) už taky je to se sluníčkem chabý. A když přeci jen vyleze, tak je tak hnusná kosa, že to ani neláká vylézt ven.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Já jsem si tentokrát řekla, že ven s foťákem nevylezu, dokud nebude příjemná teplota. A zatím to opravdu dodržuju ;).

    OdpovědětVymazat
  20. Ty si dávají, jsou opilé nektarem :)

    OdpovědětVymazat
  21. Včelky vypadají hrozně roztomile Poslední fotka se mi mooooc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....