25 února 2016

Začínáme hlasovat podruhé ....



Jako takový malý dárek jsem zrovna dnes obdržela znovuzprovoznění
netu, který od úterka stávkoval. Díky tomu se ovšem naše hlasování
trochu opozdilo. Navíc je to zrovna v ten nejkratší (i když letos o jeden den delší)
měsíc. Naštěstí nebo bohužel se opět nesešlo moc příspěvků tak nám myslím těch pár dní
stačit na hlasování bude.


(VendyW)


(Přemysl Čech)


(Sceneryphoto)


(Miloš)


(Frypat)


(MarijaKes)

6 komentářů:

  1. Sice jsem posílala tentokrát také a to hezky dávno, ale asi se někde pošta ztratila. Nebo když tam není přímo znak soutěže a jen odkaz, tak to neplatí?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ou, ou.... moc se omlouvám, já to přehlídla ten mejl. Hned to jdu napravit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát hlasuji pro kostel v Čáslavicích, krásná to stavba .

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Boží muka.

    OdpovědětVymazat
  5. Nakonec jsem dal hlas MarijaKes,ale kdybych měl možnost druhé hlasu,tak by připadl novému kostelu ve Starém Městě.Ta novostavba je taky hodně zajímavá   

    OdpovědětVymazat
  6. Jak teď nemám na nic čas, ani jsem nehlasoval, ale stejně je těžké něco vybírat, beru to podle Coubertina, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....