22 února 2016

Vstávej, je jaro! ....



Dnešek je takový opravdu, byť datumem ne, ale počasím
a hlavně teplotou, jarní den. A to mne opradu donutilo vstát a jít se podívat
ven. Ještě přesněji mne donutilo vyprané prádlo, které jsem chtěla pověsit
ven, když je tak hezky. A při té příležitosti jsem zjistila, že si to vzaly
k srdci i krokusy, které ještě včera spaly tvrdým zimním spánkem .....
při cestě zpátky jsem totiž zahlédla, že Matýskovi na hrůbku nádherně
rozkvetly talovínky a krokusky. A konečně i čemeřice si dávají říct
a dělají mi radost spoustou nasazených poupat. Konečně i tím,
že si je můžu fotit...... ale to až v dalším článku. Stejně tak jako
sněženky které kvetou sousedce vedle u plotu. A jako vždy jsem si neodpustila
kočičky a jehnědy Mrkající











43 komentářů:

  1. Už aby to jaro bylo tyhle květinky nám také kvetou ,ale takhle krásně bych je nevyfotila

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně žlutavé . Dnes to teplotně na to jako vypadalo i na horách, ale tuším, že to nebude mít dlouhého trvání.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásná ta kvítka, ale je mi jich trochu líto, pokud se počasí opravdu zhorší a bude mrznout.

    OdpovědětVymazat
  4. To je slastný pohled Wendy, díky ti moc za něj. Když jdu ráno v půl páté za tmy na metro, nic takového cestou nepotkám, nejiné je to cestou domů... Takže, díky moc za tu nádheru!

    OdpovědětVymazat
  5. Asi už brzy vyletí včeličky, nebo už sbírají?

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky...to už vylézají i krokusy? Tak to doufám, že si jaro skutečně pospíší, stávající počasí se mi zrovna moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, Jaro vykukuje , už aby tu bylo celé v plném květu.

    OdpovědětVymazat
  8. i u nás jsem viděla kvést krokusy. Ale víš co mě překvapilo nejvíc?

    OdpovědětVymazat
  9. Další jarní blog! Provokatérko! My tu ještě pořád máme sníh, ale už nám tvrdili, že jaro je na cestě (asi zabloudilo) Snad už se taky dočkám!

    OdpovědětVymazat
  10. První tři se mi líbí nejvíc :).

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotky a zářivá jarní příroda Mám ráda žlutou

    OdpovědětVymazat
  12. u nás už se to také klube,

    OdpovědětVymazat
  13. Tak u nás si ještě počkáme, taky byl předevčírem takový milý málem jarní den, ale už zas je všude bílo. Už se těším, až se začne něco zelenat.

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, opět nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  15. První tři fotky jsou bezva :)

    OdpovědětVymazat
  16. Takže už konečně barvičky v zahrádce...   

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já zatím potkala jen ty sněženky i bledulky ještě spí.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky, Vendy, nejvíc se mi líbí první tři, ale skvělé jsou všechny.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: No ten objektiv prostě dělá divy

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Já zjistila, že už i bledulky mi začaly ukazovat hlavičky, a to je opravdu tentokrát nějak moc brzy. Asi proto že byly celou dobu pod listím a hřálo je to.

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: To ano, ale letos jsem měla šanci koukat celou zimu na zelenou zahradu.Byla pořád travička zelená jak na jaře....

    OdpovědětVymazat
  22. [16]: Tohle jsou všechno rostlinky vysokohorské, těm nějaký mrazík nevadí.

    OdpovědětVymazat
  23. [15]: Tak nějak se zadařilo

    OdpovědětVymazat
  24. [10]: Momentálně nám tu zas troška sněhu taky leží

    OdpovědětVymazat
  25. [13]: Tady je to na střídačku, sněžení, sluníčko, vánice, sluníčko, déšť, sluníčko .....

    OdpovědětVymazat
  26. [9]: Ony někdy umí nasadit hodně brzy, jenže pak stačí malounko a jeden mrazík veškerou tu krásu zničí.

    OdpovědětVymazat
  27. [7]: No ty vykvetly během jednoho dne. jeden den nic a druhý už kvetly

    OdpovědětVymazat
  28. [6]: Nevím, zatím jsem neviděla žádnou, i když bylo krásně teplounko. Asi jsou rozumné a ještě si pospávají.

    OdpovědětVymazat
  29. [3]: Neboj, ony to zvládají s přehledem

    OdpovědětVymazat
  30. [2]: Opravdu nemělo. Dneska je jinovatka jak hrom, a i zbytky sněhu.....

    OdpovědětVymazat
  31. Samozrejme, ze som cital - pozorny, aky som ! - kocicky a JAHODY! A dostal som hlad...

    OdpovědětVymazat
  32. [20]: Jenom na objektiv bych to nesváděla, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Tak jo, ten talovín za to může

    OdpovědětVymazat
  34. [33]: Tak známé u dvanácti měsíčků tedy nemám, takže jahody nebudou .....

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Tak teda este pockame - aspon vikend sa blizi, tiez pozitivne, nie?

    OdpovědětVymazat
  36. [37]: To určitě, ale já mám de facto víkend pořád .....

    OdpovědětVymazat
  37. [38]: Ja vlastne tiez! Preto nemam vikend moc v laske, vsetko sa nejak umrtvi, zasije, radsej mam normalny beh dna...

    OdpovědětVymazat
  38. [35]: Ty jsi číslo, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  39. Je to jako na houpačce.Minulý týden jsem viděl první letošní snímky motýlů a teď koukám na to,jak na stejných místech sněží

    OdpovědětVymazat
  40. [41]: Dneska začalo chumelit, i když to už mělo včera. Zatím to vypadá že to myslí i vážně.....

    OdpovědětVymazat
  41. Krokusy jsou nádherné a nám brzo na jedné louce rozkvetou koniklece. Krása se dere ze země na povrch :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....