21 února 2016

A nezaprší, a nezaprší ......


.....a o kapku člověk nezakopne.
Zvlášť na jehnědách. Zkoušela jsem jak
bude fotit ten objektiv s makropředsádkami.
Ale není to ono, líp fotí samotný a makro s ním musím oželet,
na to můžu využít ten původní. Ale když jsem udělala
výřez, překvapilo mne jak kvalitní je ....


Tahle kapka je focená s makropředsádkou, a kvalita
není nic moc


Zato tahle je výřez z fotky bez předsádky. Myslím že ten rozdíl je
hodně viditelný


A původní foto










26 komentářů:

  1. Úžasný fotky..zajímavé jak to někdo dokáže zachytit (ty kapky)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou fantastické, zejména odrazy v kapce vody.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné kapkoidní obrázky!

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi focení kapek deště. U nás by jsi si přišla na své. Chčije a chčije, jak by řekl klasik.

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt, nezaprší a nezaprší, ale občas pěkně lije!

    OdpovědětVymazat
  6. Když to umíš, tak to umíš a pokud máš ještě dobrý fotoaparát výsledek je vynikající.

    OdpovědětVymazat
  7. U vás neprší? Tak přijeď k nám, tady drobně prší celý den. Měla bys kapiček , co hrdlo ráčí.   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hani, to bylo myšleno ironicky. Tady taky pořád pršelo. Dneska bude na chvilku hezky ale pak to zase začne.....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Růženko, děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Nejhorší je že už zas zahrada začíná být rozblácená, když se udělá hezky, nedá se ani něco začít dělat.

    OdpovědětVymazat
  11. "Kapičky" jsou vděčné téma a tobě se fotografie moc povedly

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: To tady bylo taky ..... a zase určitě bude. Dneska s podmínečnou přestávkou do odpoledne

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Taky jsem měla strach když jsem svištěla domů pro tu předsádku že spadne. Ale vydržela, leč ukázalo se, že bez té předsádky to je lepší.

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Řekla bych, že se mi to podařilo už i lépe

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké kapky :) s makropředsádkou si chvilku hrál přítel a fotky se mu taky moc nelíbily.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Tak když jí mám na Nokorru tak to je fajn, ale na ten Helios to není ono. Teď ještě mám možnost fotit telemakro Tamronem třístovkou.

    OdpovědětVymazat
  17. Jóó, tak to je parádička, v penzionu mají zdi ověšené fotkama, kde jsou různé trávy a rostliny jako by orosené a v těch kapkách je viditelný odraz, takže další rostlinky a trávy. Pokaždé to znovu prohlížím a tohle je moc podobné a moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Samozřejmě že plnohodnotným macro objektivem by to vypadalo tak jak říkáš. Ale ten zatím nemám k dispozici.

    OdpovědětVymazat
  19. Vždyť lije a lije alespoň u nás, ale taky svítí

    OdpovědětVymazat
  20. Tak u nás teď prší skoro každý den.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné, jak se v kapičkách odrážejí ostatní jehnědy.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To ano. A v té první vysoká ozdobná tráva která je o kousek vedle.

    OdpovědětVymazat
  23. Tvoje kapičkové miluju   

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Díky, ale jsou lepší fotografové kapiček, nebo spíš, mají lepší vybavení

    OdpovědětVymazat
  25. A v noci z nich teď budou rampouchy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....