19 února 2016

Odskočení k tvoření .....



Stejně jako si občas odskočím k foťáku
tak si občas rozkramařím stuhy a něco na blint zkusím udělat.
A tak jsem na Valentýna dělala na objednávku tři větší srdíčka, teď zas
na blížící se Velikonoce to jsou vajcata. Zatím je to tak lehce
co se týče počtu, udělala jsem sedm malých a ještě
mám připravené korpusy na pět větších.
O jedno mne připravila šéfka a
zbylá jsem zas na zkoušku vzala
do města, kam jsem už před
vánoci dávala kouličky. A jsem
zvědavá jestli taky zaznamenám
takový "úspěch" jako tomu bylo na vánoce. Ještě přemýšlím
že udělám pár věciček které bych poslala Jitce na Moravu na setkání
Ženského klubu, když už se tam nevypravím osobně. Mám pár nápadů, které
jsem objevila na netu a tak bych je ráda vyzkoušela. Jen doufám, že se mi to podaří
stejně pěkně jako se to daří jiným šikulkám a tvořilkám ......





Nejhorší pro mne bylo barevné zadání srdíček. Růžová.
Jak já tuhle barvu nemusím a tak jsem byla pevně rozhodnutá jí "naředit"
ještě jinými barvami. Nabízela se bílá, ale pak jsem viděla v galanterii
krásnou bíločernou puntíkatou a bylo jasno. Ze zásob jsem ještě vytáhla
kytičkovou stuhu, kterou mi ještě s jinými poslala jedna tvořilka která
jich měla moc a na tom třetím došlo i na tu bílou. I k ní jsem použila
stuhu která se mi strašně dlouho líbila, ale tvořilky ji objednávaly
v Americe. Ta mi taky přistála s přebytky doma.

Na vajíčka jsem si taky vybrala trochu netradiční kombinaci.
















37 komentářů:

  1. Nádherné a originální výtvory.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíčka už jsem obdivovala na FB a vajíčka jsou stejně kouzelná. Kdo umí, ten umí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Taky jsem si teď odskočila ke špendlíkopíchání, je to fajn relax .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: I když krom těch srdíček poslední dobou dělám spíš to kanzhashi na ozdobu.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ale je to hrozně hezký, já teď dělám patchworkovou kytičku do vázy, z vajíček, jen takovou obyčejnou. Nestačím zírat, kam se falešný patchwork od dob prvních návodů posunul. Ale to už přenechávám větším šikulkám .

    OdpovědětVymazat
  6. Moooooc pěkné. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krásné, jako z dárkového obchodu.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! To musí být hrozná piplačka, máš můj obdiv! A taky musíš být hrozně trpělivá a v klidu, to bych ale zrovna do tebe neřekla!   

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera a ty poslední tři u mě vedou

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: No nechtěj slyšet těch kleteb a nadávek

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Není čas na obnovu Ne, dělám si srandu. Jsem ráda že se pořád líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Jestli myslíš ty kaktusy apodobné tak to není můj šálek kávy. Spíš je neuvěřitelné co dokáží udělat z kanzhashi květů. AŤ už v dobrém nebo špatném smyslu.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Ne, kaktusy ne , jen oprašuju to, s čím jsem kdysi začínala - http://moje-mozkovna.blog.cz/galerie/tvoreni-velikonocni#91176484

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Jo, jo .... taky si říkám jak jdnoduché byly ty začátky když se dívám na fotky . Včera mi přes moje mezinárodní stránky psala jedna Američanka, že by se ráda naučila ty točený vajíčka a koulička a jestli bych jí poslala návod. Jenže.... já to mám jako prodejní katalog a ne jako poradnu. A navíc ani nemám návod protože jsem se to učila podle stažených fotek od ostatních. Já bych jí to i udělala ať si na to doma kouká ale poštovné by o dost převýšilo cenu těch výrobků. Zkusím jí to napsat.

    OdpovědětVymazat
  15. [2]:Prosím,kde na fb? Já to nemůžu najít.Moc hezké.To poslední srdíčko by se mi hodilo

    OdpovědětVymazat
  16. [18]:Na mym profilu mam jeste dvoje stranky, VendyW-fotky a Creativ ribbons. Ale tam je to same co na blogu, jen tam je to vzdycky driv.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Nebyl by problém ho udělat, ale už nemám tu růžovou. To jsem měla od jedné známé co taky tvoří a kdosi jí poslal hromadu stuh tak se rozdělila.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]:Já mám právě ve stejné kombinaci dvě koule od H.R.,tak by se mi líbilo ještě srdce.Možná tu růžovou mám trochu tmavší.Dík za odkaz na Fb,už jsem to našla.Mám to tam pěkně pohromadě,když se chci kochat,víš.A že u tebe je opravdu čím

    OdpovědětVymazat
  19. Jů, to jsou hezké věcičky!

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Tak jedině že bych se podívala jestli by tady v galanterce neměli.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]:Posílám ti zprávu na Fb.

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Jo jo, to byly časy kdy nám stačila stuha, špendlík a polystyren a za půl hodinky bylo hotovo . Ale vzpomínám na to ráda .

    OdpovědětVymazat
  23. To jsou překrásné výtvory, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  24. U mě vedou srdíčka. Na ty jsem zatížená!!!   

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Já ani moc ne. Mě nejvíc baví to kanzhashi a pak ty kytice. Který nikdo ovšem nechce..... nechápu to, nabízejí se horší hrůzy a nevěsty je kupujou a ty moje leží ve skříni nebo je dávám k narozeninám. To už se víc prodaly ty košíčky.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Díky za pochvalu. Tak taky tam jsou chybky, ale zas je to ruční práce ne strojová takže to nemůže být jedno jak druhé.

    OdpovědětVymazat
  27. Jéžiš, to je pěkný! Ty seš fakt moc šikovná. Ta půvabná srdíčka mi připadají jako jehelníčky. To musí dát práce, než se to takhle poskládá, po pravdě si to vůbec neumím představit.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Složitě to vypadá, ale je to docela jednoduchá věc.

    OdpovědětVymazat
  29. Je to jedním slovem nádhera!! Na falešný patchwork jsem zatížená i když dělám jednodušší věci. Takhle hustě bych to asi ani nedokázala poskládat, navíc je zájem spíš o malá vejce. Srdíčka jsou úžasná, ale dělají se trochu hůř - aspoň mě. Kanzhashi mě učarovalo ale zatím jsem neměla odvahu se do něj pustit!   

    OdpovědětVymazat
  30. Moc krásné. Chtěla jsem vyzkoušet ty kytičky, mám v oblíbených na You Tube spoustu videí, jak se to dělá, ale když vidím, jak se roztřepené konečky opalují na d svíčkou, tak to bych dělat nesměla. To by mě manžel hnal. Určitě je to trochu cítit a on je na to hodně citlivý. Se svým nosem by mohl dělat psa stopaře. A všechno ho dusí.

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Máš pravdu, opravdu by to pro něj nic moc nebylo. Dost to někdy páchne.

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Máš pravdu, srdíčka se dělají opravdu hůř a já je dělám asi nejméně ráda ze všeho.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to je paráda jako vždy! A moc se mi líbí i ta prezentace. Krásná práce

    OdpovědětVymazat
  34. [36]: Děkuju za pochvalu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....