17 února 2016

Chvála přírodě ....



..... a staré technice. Jak jinak, dnes si dáme
druhý nášup toho co jsem v sobotu nafotila. Byl to
po dlouhé době a asi i na dlouhou dobu krásný den a to
si to člověk užívá. Teď když koukám z okna, vypadá to, že se
meteorologové asi tentokrát zas jednou trefili, od devíti do
devíti nám v kraji vyhlásili výstarhu před hustým sněžením a
venku se opravdu něco jako sněžení ukazuje. No do hustého
to má ještě hodně daleko, ale naše specifické počasí
se prostě nikdy podle meteorologů neřídí.....







A tohle je ono. To co mne tak na objektivu Helios chytlo. Tady je přímo ukázkový
swirl bokeh. Já vím, že třeba spoustě lidí dělá problém, nelíbí se jim,
možná to u nich vede až k pocitu že se jim točí hlava a řeknou si
"Bože,co na tom vidí!", ale já mu
naprosto propadla.




Ve vší té nebarevnsti a šedi si jedině ostružiníky zachovávají
stopu barvy





18 komentářů:

  1. Už jsem fotky obdivovala na FB. Líbí se mi všechny a hodně i ty suché listy. Ale přiznám se, že ten swirl efekt mi na této fotce spíš vadí. Ne že nelíbí, ale tahle kytička v něm zaniká.

    OdpovědětVymazat
  2. Starému sklu jsem propadl, jenže ho nemám. Mám jen staré oči.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vždyť říkám, že ne každému to padne do oka. Ono je to trochu jiné focení, jiné clonění i ostření, proto je třeba je asi zaostřeno menší procento toho vřesu. Kdybych asi šla o kousek dál s objektivem bylo by tam té ostré části asi víc

    OdpovědětVymazat
  4. U nás od rána hustě chumelí, všude už je bílo a sype se to pořád.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: .....a úplně SE ztrácí...;).

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak tady nic. Naštěstí. Ale jak říkal manžel, když tady objížděl okolí tak potkával jak zachumelená auta tak zimní techniku, ale on sám jezdil všude dokonce za slunka.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, opět nádherné fotky, zejména díky jejich detailům, které báječně vynikly. Kouzelné jsou ty břečt'anové listy se svou kresbou.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, nádhera, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No a v našich Opičích horách ani ťuk. A přitom Bílá Hora je zhruba ve stejné nadm. výšce . A dneska je mlha a hnusno....

    OdpovědětVymazat
  10. První fotka mi učarovala, má zajímavou náladu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou pěkné, každá svým způsobem zajímavá. U nás taky jen prší a prší, neláká to ven.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Tak dneska je  tady velká změna v počasí. Chumelí a chumelí ....

    OdpovědětVymazat
  13. Na kočičkách je vidět každý chloupek.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Má úžasné prokreslení, to mne hodně překvapilo. Když jsem včera fotila kapku na jehnědě ze vzdálenosti půl metru a pak udělala docela brutální výřez tak bylo všechno nádherě ostré bez šumů. Když jsem to samé fotila normálním objektivem s makropředsádkou byl to sakra rozdíl. Kvalita tedy o 100% horší. jo, jo.... udělala jsem pro něj spešl kolonku

    OdpovědětVymazat
  15. Tebe to staré sklo doslova pohltilo, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Hodně mne to baví, ty fotky jsou úplně zas něco jiného, ale překvapila mne ta nekvalita z tou předsádkou, jenže to bylo focený z ruky, možná že ze stativu by to taky vypadalo jinak. To teprve musím vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  17. Mně se líbí všechno, ať se hlava motá nebo ne.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....