06 února 2016

Po daňcích zase koníci .....


U kopytníků ještě zůstanu, jen o něco
větších než jsou daňci. Čeká vás totiž druhá série
koníčkových fotek. Dneska je nádherně, svítí sluníčko
a popravdě v tomhle počasí by byly fotky ještě hezčí.
Anebo taky ne. Vím ale určitě, že by mi nemrzly prsty a
nefunělo do uší.....























16 komentářů:

  1. "Jelen je ušlechtilé zvíře a parohy jsou krásná ozdoba." Říkal doc. Plzák

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkní koně. Jsou nějak čistí, já byla dnes taky na statku a udělala jsem pár fotek úplně zamarasených koní. Jeden se zrovna válel na pastvině, když jsem přijížděla. Dám to taky na blog.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Čistí? Vždyť hned na první fotce je ta kobylka pěkně zapráskaná

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, moje srdcovka    krásný fotky, hned má člověk lepší den.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsou pěkně maskovaní blátem. Asi je to baví. Ale pod tím nánosem jsou krasavci.

    OdpovědětVymazat
  6. Fešáci...i s těmi umolousanými kotníky.

    OdpovědětVymazat
  7. Tito koníci mají mohutnou postavu, asi půjde o druh, který se používá k táhnutí nákladů nebo vozů naložených turisty.

    OdpovědětVymazat
  8. [12]: Ale používají se i na westernové ježdění.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: To jsou irští cobové. Nevelcí ale spoří koníci a ano, tahají vozíky. Také se jim říká Gipsy horse, protože je mívali Cikáni na tahání maringotek. Právě pro to strakaté zbarvení srsti nebyli mezi hospodáři oblíbení a tak je od nich Cikáni kupovali.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkní koníci, i když zablácení.

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: No když máš od mala koně jako velkou lásku a navíc kamaráda kterej je do nich stejnej blázen jako já a hustí do tebe o koních všechno co ví, tak mi občas v hlavě něco utkví. Jen on, narozdíl ode mne, ty koně i vlastní. Tedy ne tyhle, ale taky krasavce. však už jsem je tu měla několikrát.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....