05 února 2016

Dama dama .....



Nejen mraky a koníky, ale ještě jedny
zvířátka jsem fotila na poslední fotovýpravě poslední lednový den. Už jednou jsem
je tady měla, to bylo z jara. A ani tentokrát jsem se u nich
neopoměla zastavit. Narozdíl od jarních fotek byli
tentokrát líní se zvednou a přijít za mnou. Ale i tak
jsem u nich něco málo vyfotila .....











24 komentářů:

  1. Krásně tě pózovali. No vidíš, že jsi stále někde na cestách....Mám pravdu.   

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna zvědavě vykukuje, kdo že je to ruší ...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To bylo takové zvědavé ale bojavé mládě.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jani, to je tady u nás ve vsi. Když myslím na cestách tak opravdu myslím tam kde nebydlím, někde úplně mimo náš region, výlety apod. A to se u nás bohužel nekoná.  Jsem ráda že se občas dostanu na chatu, jednou za rok díky dceři si uděláme výlet za kamarádem na jih a jednou za dva roky popadne něco mého muže a jedem na výlet tady po kraji. Jinak jsem pořád a jen tady u nás kde fotím stále ta stejná místa....

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou krásné a ta zvědavá je dobrá

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné. Taková idylka a pohoda. Už jsem srnky dlouho neviděla. Potkávala jsem je cestou na zahradu, ale asi se přestěhovaly jinam. Moc pěkně jsi je nafotila.

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední "KUK" je skvělé!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten poslední vykukující zvědavec je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tam jich je Ta poslední fotka je fakt bezva, taková momentka

    OdpovědětVymazat
  10. Asi byla přecpaná, tak proč by vstávala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fredy Kruger6/2/16 00:02

    " Dědečku !  dama  tam dama !

    OdpovědětVymazat
  12. Fredy Kruger6/2/16 00:07

    " Však nevím, zda dama, či lama to byla !"

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: To je soukromé daňčí stádo jednoho místního obyvatele. Jemu patří i ti koníci co jsem na pokračování dávám fotky. A pozorovat se to dá u jeho domu

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Ten mrňous byl zvědavý jak opička, ale  bál se a tak takhle načuhoval jak divizna

    OdpovědětVymazat
  15. Správné kukuče mají.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné. Ta poslední je in.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky! Působí velice hravě - zachytilas daňky opravdu v parádních

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné stádečko - to poslední juknutí nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  19. Kouzelné fotky, Vendy, daňci jsou překrásní.

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Bylo to sranda ho pozorovat jak vždycky vykouknul, uždíbnul seno a zase se schoval, a tak pořád. Tak jsem si počkala až zas vykoukne a chytla ho.   

    OdpovědětVymazat
  21. Tady není potřeba kmentáře,protože vše vystihne jedno slovo - KRÁSA

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....