04 února 2016

Mraky podruhé .....



Jelikož bylo mračných fotek podstatně víc,
stejně jak těch koňských, rozdělila jsem je do dvou
částí. Dneska tedy druhý nášup mračounů ....











9 komentářů:

  1. Ty mraky jsou tak "husté", že vypadají jako kupy sněhu. Krásné snímky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, mám někde v archivu podobně krásnou.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí poslední. Ti první čtyři jsou takoví bručouni.   

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně se převalují. U nás dneska svítilo sluníčko, tak jsem asi v 10 vyrazila fotit a sotva jsem udělala pár snímků v mém oblíbeném pařezovém lesíku, tak slunko zalezlo já zalezla taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Z těch prvních mračných fotek jde až strach....   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou mračna nad silně průmyslovou oblastí :)

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: A vidíš, tyhle byly focené na opačné straně než je dráha

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle jsou ještě lepší, než ty první, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....