02 února 2016

Koňské .....



Dneska se dostáváme k těm mým
milovaným koníkům, které jsem sice fotila
jen chvíli, protože bylo hnusně zima a fučelo, ale
s retušováním ohradníků které jsou v tak blbé výšce
že jim jdou akorát přes hlavy jsem ztrávila tři hodiny. A to
počítám stejně bude vidět i když jsem se snažila seč mi moje
(ne)umění retušovat stačilo. Znáte někdo ještě jinej způsob než
je klonovací razítko?
















Nesnáším když si někdo pořizuje živé tvory jen proto, že to má někdo ze známých,
a on nemůže zůstat pozadu nebo proto, že to je IN. To se mi pak vzteky pění krev.
Protože když dva dělají totéž, není to nikdy totéž. Zatímco nahoře mají koníci
krásné velké výběhy, dole, kde má koníky další z místní honorace, mají vyčleněný
jen malý kus zahrady. Mladá paní když viděla že pan podnikatel na kopci má koně,
usoudila že i její muž - podnikatel tedy musí mít také koně. Takže manžel
zakoupil jednoho z anglických plnokrevníků zezhora a ještě samozřejmě
musel koupit irského coba aby prostě měla mladá paní pocit že je IN,
a měla to samé co horní pan podnikatel. Jsem zvědavá jak to dopadne v létě,
až se bude mladá paní opalovat a koupat v bazénu a bude muset odolávat
náletům much a komárů ......



To samé se psy.
Rozum mi nebere proč si pořizuje psa rodina která k nim nemá žádný vztah.
Jen proto že si někdo ze zpovykaných a rozmazlených dítek usmyslí
že chce psa, který pak tráví dny doma v kleci aby náhodou něco nerozbil
nebo nedělal bordel, na procházku jde minimálně a nakonec skončí
po pár letech života buď roztrhanej jiným psem nebo sražený autem,
protože je majitelům zatěžko s ním jít ven a tak ho prostě pustěj ať si courá po vsi sám
a lítá sem tam přes silnici ......



19 komentářů:

  1. Zaujaly mě ty koňské detaily, krásné oko i čumák S těmi zvířaty máš pravdu, zvíře si má pořídit jenom ten, kdo se mu bude věnovat a má k němu vztah a hlavně ho musí mít rád

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, ohradníky jakoby tam nikdy nebyly. A to makro je úžasné.  S klonovacím razítkem ti neporadím, protože netuším, co to je?

    OdpovědětVymazat
  3. Koníci pěkní. Retušování je zdlouhavá a piplačka. neví, jestli existuje jiný způsob. Řekla bych, že ne v tomto případě. Dobře se retušuje v trávě, ve stromoví, ve sněhu, v písku, to je brnkačka. Je potřeba to klonovací razítko zmenšit a přizpůsobit prostoru a hodně si zvětšit fotku.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné záběry zblízka. Koníků je mi líto, na některé věci raději nereaguji.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No já to dělala ve photofiltre, velikost razítka jsem si přizpůsobovala a ještě jsem nakombinovala přesné s rozptýleným a i tam jsem si buď přidávala nebo ubírala na síle. Ještě mám jeden editor kde se dá dělat s klonovacím razítkem a tam si můžeš dát krom velikosti i různé tvary toho razítka.(Tak máme teď na klubu dvě odbornice, jedna dokonce má dvě fotoškoly tak by možná mohly poradit ony).

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Ale jo, je to vidět, buď je tam někde lehký stín ještě toho drátu, nebo ve větším záběru je to vidět ve stejné struktuře srsti.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, koníci jsou fotogeničtí z každého úhlu. Já mám před nimi velkou úctu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta očiska jsou překrásná!

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: To jsem se naučila od kamaráda - koňáka. Podívat se jim do očí anebo je vyfotit. Mají zajímavé oči, stejné jako ovce nebo kozy.

    OdpovědětVymazat
  10. Koníci s krásnýma očima - fešáci :).

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi dobrá, protože to klonování není vidět, na první pohled vůbec, ani na druhej... Ve Photoshopu klonovací razítko využívám hojně, takže je mi jasný, jakou sis s tím tady dala práci

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherní koně Připadá mi, že na třetí fotce má koníček u oka slzu. Ale to bylo asi větrem. K dolnímu podnikateli nemám slov     

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Já tyhle videa přeskakuju, protože bych musela celej den jen brečet. Někdy to vážně nechápu ....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Tak u těch detailů ani ty dráty nebyly, to je bez úprav, ale je to u těch polodetailů nebo i celkových fotek. Ale ty teprve budu dávat protože tohle je půlka toho co jsem nafotila.

    OdpovědětVymazat
  15. Jeden kolega z partnerské instituce má ustájeného koně, kde se mu o něho starají, krmí ho a on se na něm párkrát do měsíce projede. Stojí ho to asi 5000 Kč měsíčně, ale mně by bylo líto je za to vydat, raději pojedu na levný zájezd.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No to jsou lidé kteří prostě musí mít koně jako prestižní záležitost. A pak jsou tací kteří své koně milují, mají k nim stejný vztah jako ke komukoli z rodiny, jsou u nich každý den a pracují s nimi. Ono mít koně není jen to na něm jezdit, ale pracovat s ním i ze země, starat se, čistit ho ..... no spousty lidí za tohle platí aby to dělali stájníci a oni přijdou k hotovému, ale to si nemusí pořizovat svého koně ale klidně si ho můžou půjčit. Zmrzačit se můžeš stejně tak na koni jako na lyžích nebo na kole

    OdpovědětVymazat
  17. Taky používám klonovací razítko, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  18. Lidská blbost je opravdu nekonečná !  Ale fotky jsi pořídila parádní Retuš ohradníků se ti povedla.Jiný způsob,než klonovací razítko taky neznám

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....