25 ledna 2016

Začínáme hlasovat .....



Tak moji milý, máme tu první
začátek hlasování nového ročníku sakrálek.
Moc příspěvků se zatím nesešlo, přeci jen je vidět
že si zas musíte zvyknout a navíc zima moc focení nepřeje.


A kdo se tedy účastní prvního kola?

(Frypat)

(Sceneryphoto)

(VendyW)

9 komentářů:

  1. Na mne nejvíce zapůsobil poslední kostelík, takový malý a útulný .

    OdpovědětVymazat
  2. Dal jsem přednost prvnímu kostelu, ale všichni tři kandidáti jsou moc zajímaví a hezky nafocení.

    OdpovědětVymazat
  3. První kolo a hned takové dilema! To jsem zvědavý, jak to bude v dalších kolech, kde předpokládám bude příspěvků daleko víc   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Já taky doufám, když si všichni přáli pokračovat dalším ročníkem....

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tentokrát pro dvojku.

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych jen upozornit, že měl zájem se zúčastnit- navedla jsem ho k tomu, přiznávám, http://premyslcech.blog.cz se svým kostelem opravdu zvláštním. Tak se sem asi nedostal...

    OdpovědětVymazat
  7. Dala jsem sem odkaz, koukni na to , ano? Dá se to nějak zařadit, bylo by zajímavé taková moderna...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....