26 ledna 2016

Modrobílá .......



...... a hodně studená je dnešní várka fotek.
Mám tady jedno místo, kam když nasněží chodím
lovit zajímavé snímky trávy. Je tam nějaké zvláštní proudění vzduchu,
protože ač pod kopcem, vždycky je tak zvláštně namrzlá. Ne zasněžená,
ale namrzlá. Jinovatka na ní vytváří zajímavé efekty
a na sluníčku se třpytí jak diamanty ......


I tato série vznikla díky telemakru, foceno ze vzdálenosti
zhruba půl metru.




Někdy to vypadá jak kdyby někdo na trávu namotal cukrovou vatu




Zprava ......


..... a zleva


Toliko pro dnešek, zítra bude zbytek ..... to pro případ, aby vám nebyla velká zima Mrkající

21 komentářů:

  1. Krásná námraza :) U nás už ze sněhu nic nezbylo a i na horách už to taje... :-I.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Však tady už je druhý den mlha jak mlíko, jemně prší a sníh jde fofrem do háje. Zas bude bláto a tuplem se nebude moc někam vyjít.

    OdpovědětVymazat
  3. A to jo, takhle zimu můžu Krásné záběry jsi pořídila

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: I když pořád učební

    OdpovědětVymazat
  5. To je paráda s tím sluníčkem

    OdpovědětVymazat
  6. To je velice krásné, takové jemňoučké a nadýchané. Jsem okouzlená!

    OdpovědětVymazat
  7. Mrazivé krajkoví, o zimě hodně napoví a kdo ho tak krásně vyfotí jako ty má pro krásu cit.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je paráda, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, skoro jako moje námraza v mražáku .

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že jsi ve svém živlu. Zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotografie. Zima umí opravdu čarovat

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Na tomhle místě vždycky

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: No, tak to je slovo pragmatika!

    OdpovědětVymazat
  14. [11]:Zkouším a učím se

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Na tom samém místě jsem fotila už vloni. Námrazu za nádherného slunného dne.

    OdpovědětVymazat
  16. Skoro ako keby si fotila vnutro mojej "horucej, rozpalenej" hlavy! Ale to by asi nebolo tak pekne!

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera. Ta třetí a poslední se mi líbí nejvíc. nyní vlastně jsem se dočetla, že chodíš fotit trávy ven ze zahrady. podezřívala jsem tě nebo spíš záviděla ti zahradu u domu.   

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: no na zahradě mám taky, ale tohle mi neudělají. To musím jít jinam

    OdpovědětVymazat
  19. Ledová krása, jak ze Sněhurky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....