27 ledna 2016

..... a ještě jednou



Začíná se pěkně oteplovat a tak si ještě
jednou střihnem trochu mraziva. Stejně to už asi bude
naposledy, tak proč ne ....
To je tak, když si člověk vymyslí do klubu na jedno
z témat měsíce Mráz. To zaručeně vyhraje a mráz nikde.
Je sice asi ještě brzy na to říkat si, že v únoru mrznout nebude,
ale určité zkušenosti z loňska by tu byly. Pozoruju to vždycky
při vybírání fotek do kalendáře. Čím dál tím míň je v zimních měsících
fotek opravdu se zimou. Možná i proto, že už tolik nelítám a nefotím.
Zatímco v minulých letech jsem mívala za měsíc tak pět šest fotovýprav
teď jsem zjistila, že mám třeba jen jednu jedinou. A přitom vlastně času mám stejně.
No jo, zlenivěla jsem, to je to celé. Navíc ani sebou moc už neberu psiska protože
Bačí už toho moc neujde, bolí ho zadní nožka což je úděl labíků, Bobeš
ten jak sami víte pořád haproval se zdravím a tak se procházky taky omezily,
a tak mne samotnou to ven moc netáhne....



Jako vždycky v zimě přijde řada na sušiny. Bez nebo s námrazou či sněhem









Ještě nějaké fotky ze sněhem a mrazem mám. I na střídačku s a bez slunka.
Tož zas příště .....


16 komentářů:

  1. Moc krásné mrazilky. Já jsem letos neměla štěstí. Ty mi závidíš výhled z okna, já zase zahradu hned u domu. když bylo slunečno, měla jsem jiné povinnosti. Ale závist je škaredá vlastnost, já to myslím v dobrém. Máš nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tohle bylo vyjímečně mimo zahradu. i když je fakt že když nejdu na procházku, skýtá mi zahrada dost materiálu k focení

    OdpovědětVymazat
  3. Třetí fotka odshora se mi moc líbí! Mám ráda modrobílé kontrasty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, je to nádhera. Ten fantastický kontrast tmavé s jíním na nádherně azurovém pozadí.

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu míň namrzlej mrazák .

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Někdy se to podaří, to je pravda i když je zvláštní že i tam kde to je tak modré byl ve skutečnosti bílý sníh

    OdpovědětVymazat
  7. I z těch obyčejných sušinek udělá mráz a sníh kouzelná dílka. Je to geniální.

    OdpovědětVymazat
  8. Na tohle jemné focení já nějak nemám buňky.Už jsem to tolikrát zkoušel,ale nic z toho ani vzdáleně nevypadalo jako tvoje snímky.Ty jsou zase parádní   

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já zas neumím moc krajinu a už vůbec ne street. Jde o to že detail a makro mne baví nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Já fotím ráda sušiny všeobecně, ať se sněhem ebo bez sněhu .....

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes bys už takové fotky nepořídila, hezky se na ně ale dívá.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To ano, ale třeba možná ještě něco bude. Alespoň jinovatka, když ne sníh. Je teprve únor

    OdpovědětVymazat
  13. Překrásné detaily, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Bez sluníčka to prostě nejde

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....