28 ledna 2016

Tak nějak různě .....



..... o různých fotkách je tenhle článeček.
Jsou to obrázky kdy jsem si zkoušela a hrála a
využívala možností nového objektivu. Hlavně si myslím, že
jeho dobré kresby. A to i při velkém přiblížení.
A to já mám ráda, když je vidět i sebemenší detail.
Takže ještě něco málo sněhu.....

















20 komentářů:

  1. Líbí se mi ten "zubatý" sníh na čtvrté fotce :)). U nás není ani vločka a v tuhle chvíli fouká silný vítr a prší.. :-I.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Někdy se něco takového udělá na potoce Předloni to zas byly takové bochánky ze sněhu které vypadaly jak dětské piškoty

    OdpovědětVymazat
  3. Stromy, větve, větvičky, cesty to mám taky moc ráda, je to krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju sníh, zasněžené stromy a potoky A cesty čistě bílé, které nevím ,kam vedou a co mě za zatáčkou překvapí Krásné připomenutí pohádkové přírody se sněhem

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně prokreslené fotky Moc se mi líbí jmelí a potom ta voda pronikající sněhem na povrch.

    OdpovědětVymazat
  6. Zubatá díra ve sněhu je bezva! :) Škoda, že je teď takové teplo, šla bych konečně taky ráda fotit do sněhu...

    OdpovědětVymazat
  7. Na tvých krásných fotkách sníh vypadá dokonce velmi sympaticky.

    OdpovědětVymazat
  8. To si "vykutrala" nádherné zákutia.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně sis vyhrála. U nás už není po sněhu ani památky.

    OdpovědětVymazat
  10. A tohle fotí někdo,kdo nemá rád zimu Pěkné záběry jsi pořídila,nejvíc se mě líbí ty s potůčkem   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tak pokud je sněhu tak do těch deseti centi, to ještě snesu. A max týden

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Však tady už taky ne ....

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: To proto, že ho bylo jen málo    to ani mě nevadil.

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Obávám se, že už to asi letos nestihneš

    OdpovědětVymazat
  15. Cesty a cestičky, to miluju.

    OdpovědětVymazat
  16. A jmelí "přežilo" Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No to právě mate že to je hodně přitažené zoomem. Jinak rostlo na stejně vysokém stromě jak jsou ty na druhém snímku. Až nahoře v koruně.

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní zimní snímky, Vendy, nejvíc se mi líbí osamocený strom.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: To je nějaká hodně stará bezinka na které jsem poprvé zmerčila houbu zvanou Ucho Jidášovo. Do té doby jsem to používala jen jako nadávku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....