29 ledna 2016

Krajina v sněhovém hávu .....


Bylo to hezké, ale bylo toho dost .....
Tedy té zimní romantiky, na mě. Jó, být víc sněhu
ještě větší romantika mne čekala v podobě už čtyři roky
slibované projížďce v saních tažených koňmi. Není sníh, není
romantika. Ale mě naprosto těch pár dní vyhovovalo. Sněhu tak akorát,
mráz tak akorát, jen sluníčka bylo málo. Ale naštěstí jeden den
jsem s ním stihla nafotit takže i na tu zasněženou a
slunnou krajinku došlo .......




















21 komentářů:

  1. Taky mohl ještě chvilku vydržet, u nás už je jenom sem tam, bílý flek Aspoň budou brzy jarní kytky, teď jsem se dívala už mi venku lezou hyacinty

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Teď jsem to zjistila taky že už jsou venku na tři centi. A tulipány a krokusy to samé.....

    OdpovědětVymazat
  3. Je to pekné, je to biele, ale nemusím to mať. Už sa teším, že je jaro na pôochode.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Naštěstí už to je pryč

    OdpovědětVymazat
  5. Sníh mám nejradši, když se na něj dívám skrz okno od krbu .

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné. Kdo nestihl během pár dní, už nestihne. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Tak něco jsem zaslechla že snad by ještě mělo během týdne zase sněžit a hodně mrznout. Ale to hlavně asi bude pro horské partie....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Jseš můj člověk! Ano, takové počasí na chatě, u krbovek to je opravdu krása!

    OdpovědětVymazat
  9. Modro-bílo-černo! Paráda!

    OdpovědětVymazat
  10. Když ten sajrajt teď venku roztál, tak se mi ty fotky docela i líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Dnes to zpoza okna vypadá jak na jaře. Sluníčko, modrá obloha. Ale kosa. V noci solidně mrzlo a jak jsem tak na jedno ucho poslouchala předpověď tak by zas na horách někdy v půlce týdne mělo nasněžit a hodně mrznout.

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkně jsi zachytila tu zimní krásu

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Tady je to samé. Bojím se někam vlízt do lesa protože cesty jsou rozbahněný a dřív nebo později vždy musím jít z kopce a to je pak o tlamu jak to klouže. Proto jsem byla docela ráda že je sníh a umrzlo.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná modrobílá harmonie. A sem tam barva, moc se mi líbí první fotka, třetí fotka a dvě poslední. Zimní pohádka. Docela mě štve, že to tak rychle rozmrzlo, škoda, byl to pěkný prašánek.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Včera jsem jen tak mrkla na Aladina a vylítly tam na mne bílý sloupy značící sněžení. I meteorologové něco takového naznačují takže třeba ještě něco bude.....i když za mne by už nemuselo....

    OdpovědětVymazat
  16. Na 2. a 3. snímku je sněhu podezřele moc, jak kdyby byl uměle nafoukaný sněžnými děly pro nějaké lyžařské závody :)

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Na celém poli leželo asi tak do deseti centi sněhu. Na krajích ho bylo jen o něco víc protože tam byl částečně nafoukaný když den před tím sněžilo.

    OdpovědětVymazat
  18. Takovou zimu mám ráda, Vendy, sníh, přiměřený mráz a sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: To ano. Je půl deváté když tohle píšu a venku začíná popadávat sníh. V našem pardubickém kraji, oproti zbytku krajů, je vyhlášená výstraha na husté sněžení od devíti dopoledne do devíti večer. Tož jsem zvědavá co se z toho vyvrbí

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Na Třebíčsku padal sníh v noci na dnešek. V okolí prý zůstal ležet, ale ve městě hned roztál.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Včera ráno jsem se vzbudila do sněhové chumelenice a sněžilo až do odpoledne, sice to tálo, ale na noc to trochu přituhlo, a dneska počítám všechno už zmizí.Je jasno a vylejzá puchejř tak snad to rozpustí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....