08 ledna 2016

Vír ....



26 komentářů:

  1. Myslela jsem, že na Tebe nějaký skočil, ale ten by byl s krátkým i Tenhle je ovšem parádní

    OdpovědětVymazat
  2. Vír alebo "turbina" z marcipánu. Pekný vikend prajem.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Kdepak marcipán! Pěkná jedovatina! Aneb poupě durmanu

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si myslela, žes kytku vyrobila, ale pak jsem viděla, že je taková na okrajích chlupatá To je rozvinující se květ. Zarazila jsem se, kde ti durman začal kvést, my ho máme v garáži.

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle "zavírovaný svět" by se mi líbil a na všechny své případné "vírózy" bych se těšil .

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Dur Mann - tvrdy to muz?

    OdpovědětVymazat
  7. Kohopak chceš otrávit, ha? Na pohled pěkný, ale...   

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, Vendy, to se ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: tak tomuhle šílenství (marcipánování a zdobení dortů) jsem nepodlehla, na to jsou větší machři, mě úplně stačí net, tvrdý papír a pastelky na vymalovávání

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: To mě spíš chtěla otrávit sousedka

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tvrdá droga! A po jejím nadměrném požití tvrdej penál a hurá pod zem. Tvrdou...

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Já se těšila taky, že budu mít semínka, ale sousedka ho, ač jsme byly domluvené, vytrhla dřív a mám tak prd. Ale ono tohle na virózu by nebylo zrovna dobré. Je totiž jedovatý a má halucinogenní účinky.

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: To je ještě dávná fotka z léta a navíc to je ten divoký durman. Klasické nemám už několik let protože jsem ty krávy těžký ohromný musela tahat na zimu na půdu a na jaře zas dolů. A to není nic na moje záda. Mě úplně stačí tahat ty fuchsie.....

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Proste "tvrďák", ako sa sluši a patrí. Poučenie: Nie všetko tvrdé je aj penis, pardon, penál, pardon, zlato som chcel napisať, ach, nejak som sa zaplietol a pritom taká nádherná kvetinka, nie?     

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: A tá vôna! ta je naozaj opojná!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No vždycky to nevoní. Co Jaroslav Vrchlický?!?

    OdpovědětVymazat
  17. Mohla jsi to dát jako hádanku. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní fotka - musela jsem si vzít své nové brýle, abych jí prozkoumala. Původně jsem si myslela, že jsi takhle umělecky zatočila ubrousek a ejhle - durman.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je super květ, vypadá tak dokonale, že mi přišlo, že to bude něco jiného než kytka. A je to hezky zaostřeno.

    OdpovědětVymazat
  20. [9]: Tomu jsem taky nepodlehla, protože mi to nejde.   

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Toť jeden z pokusů s makropředsádkami

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: Kdepak já, to příroda

    OdpovědětVymazat
  23. Myslela  jsem v první chvíli, že půjde o Vírskou přehradu, ale tohle je neméně parádní dílko. Půvabné a dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: O té sice vím že existuje, leč narozdíl od dcery, jsem tam nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  25. A já jsem čekal Vírskou přehradu :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....