04 ledna 2016

Sluníčkově .....



6 komentářů:

  1. Marijakes4/1/16 14:28

    Sluníčko mi moc chybí, tak za to tvoje děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně září, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. Nám se pořád něco nelíbí. Když padá sníh, vadí, když nepadá, taky vadí. Kdyžsvítí slunko, vadí a když nesvítí tak zase vadí. Jsme prostě nespokojenci, ale to tvoje sluníčko je příjemné. Určitě je uvítáme, když bude mrznout a bude jasná obloha, trocha sněhu, jen tak, aby křupal pod nohama. Závěje nemusím a ledovku nemusím.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tak já ještě k tomu chodníku i zahradu..... tak proto jsem z těch dosud neuveřejněných vybrala to sluníčko

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak nad tepem a sluníčkem se nikdy pohoršovat nebudu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....