06 ledna 2016

Prosvítání ......

16 komentářů:

  1. Paráda, to by mě zajímalo, co ti tam svítí za sluníčko, to moje paprsky nikdy nemá

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: To víš, mám svoje vlastní

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný snímek, Vendy, "tvoje" sluníčka jsou úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsi měla takové krásné prosvítání? Hm..., v Praze od rána sněží a sluníčko je zřejmě zase jenom u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  5. Půvabné prosvítání.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:To je z podzimu, vzdyt je tam jeste listi na stromech

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Takové listí bylo na stromech nedávno, včera jsem viděla když jsem šla ráno po páté do práce rozkvetlý keř - celý zasněžený, na tom přeci není nic divného, ne? Vždyť bylo jaro před pár dny...

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Odpoledne, a dokonce docela pozdní

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Existuje pár keřů které začínají v této době kvést. Jen nejsou tak moc v povědomosti u lidí a tak tam kde je mají na zahradě působí dost exoticky svou dobou kvetení, často právě i pod sněhem.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Vlastní soukromé slunce? Ty jedna soukromnice

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: No asi to tak vypadá že mám nějaké "své" sluníčko, když jiným se takhle nezobrazí

    OdpovědětVymazat
  12. Našlo jsi skulinku a hned se rozšoupne do všech stran

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....