19 prosince 2015

Tmavomodrý svět ....

10 komentářů:

  1. Vypadlo ze mne, totéž, co z Jitky.Zajímavá obstrakce.

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: To byl letní úplněk focený na koncertu O.Havelky na Mníšku.

    OdpovědětVymazat
  3. To by byla hezká ilustrace k Nerudovým "Písním kosmickým".

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasná fotka, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Vzniklo to zcela neplánovaně, O.Havelka právě zpíval píseň Blue Moon a ten měsíc akorát vycházel, no a on na něj lidi upozornil. Tak jsem se otočila a cvakla ho. Měla jsem nastavenej foťák na focení na pódium tak jsem si říkala že z toho stejně nic nebude. A je z toho tahle prapodivnost modrá. No prostě Blue Moon

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi působivá fotka a v modré hodně zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: A Havelka jí skvěle nazpíval s výborným sólem na trubku Juraje Bartoše.(Skvělý slovenský trumpetista který obsáhne všechno, od swingu přes jazz až po skladby starých barokních mistrů. V Bratislavě má obdobné hudební těleso a momentálně je to kapelník Melody Makers)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Vyšlo to perfektně, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....